Euler Hermes zmienił się w Allianz Trade

0
484

Allianz Trade – pod taką nazwą będzie teraz działać Euler Hermes. Ubezpieczyciel kredytu kupieckiego jest członkiem Grupy Allianz od 2018 roku. Według firmy przekształcenie w Allianz Trade ma być istotnym atutem wspierającym realizację jej planu strategicznego do 2025 r.

– Jesteśmy teraz Allianz Trade. Co to oznacza dla naszej spółki i pracowników? Jedno słowo: „więcej”. Więcej globalnych kompetencji i wiedzy, które inspirować będą więcej lokalnych rozwiązań. Więcej ufności w przyszłość i większe możliwości wspierania rozwoju firm. Więcej zdolności przewidywania i usług dostosowanych do potrzeb klienta. Większe możliwości w jeszcze lepszym nadążaniu za zmianami technologicznymi. Większa rozpoznawalność pozwalająca przyciągać nowe talenty i więcej możliwości w zakresie rozwoju zawodowego naszych pracowników. Jest się czym ekscytować, a dopiero zaczęliśmy analizować stojące przed nami możliwości – powiedziała Clarisse Kopff, CEO Allianz Trade.

– Jesteśmy podekscytowani faktem, że Euler Hermes staje się Allianz Trade i jesteśmy przekonani, że ta zmiana przyniesie wiele korzyści w zakresie rozpoznawalności, rozwoju biznesu, wzrostu i innowacji. Allianz Trade to wyjątkowy, oparty na danych i zaawansowany technologicznie biznes, z którego jesteśmy niezwykle dumni – dodał Chris Townsend, członek zarządu Allianz SE.

Nowa nazwa marki ma bezpośrednio wspierać realizację planu strategicznego Allianz Trade do 2025 roku. Przewiduje on wzrost we wszystkich liniach biznesowych i regionach geograficznych, opierając się w tym celu na trzech filarach:

  1. Poszerzanie działalności podstawowej: Allianz Trade chce zwiększyć przewagę konkurencyjną w segmencie ubezpieczeń kredytów kupieckich. Firma będzie kontynuować pracę nad dostarczaniem usług na najwyższym poziomie we wszystkich sektorach rynku, opierając się na swoich narzędziach oceny ryzyka, a także na umiejętnościach i infrastrukturze oraz wielokanałowej dystrybucji, obejmującej także sieć agentów Allianz. Celem Allianz Trade jest również przyspieszenie penetracji rynku w USA.
  2. Siła napędowa wzrostu: Allianz Trade będzie również stawiać na rozwój głównych czynników wzrostu w ostatnim czasie, takich jak gwarancje i rozwiązania specjalistyczne (Transactional Cover Unit & Excess of loss).
  3. Gotowość na nadejście nowego: trzeci priorytet Allianz Trade to koncentracja na aspektach długoterminowych. Firma chce wykorzystać możliwości, jakie stwarza przejście na handel online B2B i stać się kluczowym graczem w tym nowym ekosystemie.

– Rozwój jest w centrum naszej nowej strategii. Poszukujemy rozwiązań dla klientów działających zarówno na poziomie gospodarki krajowej, jak i globalnej, ponieważ to transakcje z odroczonym terminem płatności legitymizują obecnie wymianę handlową, są jej podstawą i stanowią o jej bezpieczeństwie. Jesteśmy zdeterminowani, by nadal realizować naszą misję dostarczania aktualnych, dokładnych informacji oraz świadczenia stabilnych i opartych na nich oraz naszym doświadczeniu usług. Wkraczamy w nowy etap dla naszej firmy i jestem podekscytowana, że mogę rozpocząć tę podróż, stając się częścią Allianz Trade – podsumowała Clarisse Kopff.

Allianz Trade działa w 52 krajach i zatrudnia ponad 5500 osób.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl