PIU podsumowała pracę call center sfinansowanego przez ubezpieczycieli
W listopadzie ubiegłego roku uruchomione zostało dodatkowe call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS). Organizatorem przedsięwzięcia była Polska Izba Ubezpieczeń. 18 zakładów sfinansowało pracę...
Czy potrzebujemy juniorów w dobie AI?
Sztuczna inteligencja, a w szczególności genAI, to temat dyskutowany w ostatnich latach aż do znudzenia, nie tylko w branży technologicznej, ale również w innych...
OC dla operatorów dronów już niedługo
6 lutego prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę z dnia 24 stycznia 2025 r. wprowadzającą zmiany do prawa lotniczego oraz niektórych innych ustaw. Nowelizacja dostosowuje polskie prawo...
Dekada w służbie człowiekowi
W piątek 13 czerwca 2025 r. park w okolicy sopockiej siedziby ERGO Hestii stał się miejscem refleksji i wzruszeń. Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym (CPOP)...
Archetypy w marketingu – jak budować markę osobistą, która przyciąga klientów w branży ubezpieczeniowej
W usługach opartych na zaufaniu, jakimi bez wątpienia są ubezpieczenia, emocje mają rzeczywisty wpływ na decyzje podejmowane przez klientów. Właśnie dlatego archetypy, zaczerpnięte z...
Niż Gabriel nad Polską. Ubezpieczyciele radzą, jak chronić się przed jego skutkami
Rządowe Centrum Bezpieczeństwa poinformowało 8 lipca o prognozowanych na najbliższe dni intensywnych, nawalnych opadach deszczu. Tego samego dnia nad Polskę nadciągnął niż genueński –...
Jak poprawić proces sprzedaży polis inwestycyjnych?
Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych opublikował 17 czerwca wyniki pierwszego koordynowanego przez Unię Europejską badania typu „Tajemniczy klient”, w ramach którego...
Zagraniczne zakłady ubezpieczeń wobec nadrzędnego interesu publicznego
Rozbudowany system regulacji dotyczących rynku ubezpieczeniowego wymaga od jego uczestników zapewnienia zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami. Ubezpieczyciele prowadzący działalność w Polsce co do zasady...
Jak negocjować z różnymi stylami osobowości
Różne style osobowości prezentują odmienny sposób postrzegania świata. W inny sposób przyswajają informacje, inaczej się wyrażają, myślą inaczej, inne czynniki je motywują lub irytują,...
Compensa ostrzeże klientów przed żywiołem za pomocą alertów
Compensa we współpracy z Beesafe uruchamia nową usługę – Alerty Pogodowe. Za pomocą powiadomień SMS ubezpieczyciel będzie ostrzegać klientów przed gwałtownymi zjawiskami atmosferycznymi dokładnie...