Featured - Strona 7 z 391 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Czy ubezpieczenia grupowe mogą realnie wspierać dobrostan psychiczny? Tak to widzi UNIQA

Rozmowa z Konradem Zakrzewskim, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży – Sieci Wyłącznej w UNIQA Aleksandra Wysocka: – Dobrostan psychiczny to teraz gorący temat. Czy uważasz, że...

Balcia w Polsce bardziej cyfrowa, ale nie traci z oczu pośredników

Balcia Insurance, która od kilkunastu lat jest obecna na polskim rynku, wkracza w nowy etap swojej działalności, stawiając na intensywną digitalizację, automatyzację i bliską...

Czy Polaków stać na ubezpieczenia?

Rozwój rynku ubezpieczeń w Polsce stanowi istotny czynnik w zapewnieniu stabilności finansowej oraz ochrony przed ryzykiem dla społeczeństwa. Jednak pytanie postawione w tytule prowokuje...

Joanna Koselska za sterami Attis Broker

Dariusz Pokrowski, dotychczasowy prezes zarządu Attis Broker, spółki z grupy brokerskiej MJM Holdings, przeszedł 23 października do jej rady nadzorczej. Jego następczynią została Joanna...

Towarzystwa Polski Gaz schodzą ze sceny

Komisja Nadzoru Finansowego na posiedzeniu 25 października jednogłośnie podjęła uchwały w sprawie niezgłoszenia sprzeciwu wobec zamiaru podjęcia przez Walne Zgromadzenie towarzystw Polski Gaz uchwał...

FinTech & InsurTech Digital Congress: Nowe wyzwania, nowe technologie, nowe możliwości

2 grudnia w hotelu The Westin Warsaw po raz kolejny spotkają się liderzy branży finansowej i ubezpieczeniowej na FinTech & InsurTech Digital Congress. Patronem...

W msm.pl luz spotyka się z biznesem

Cukrownia Żnin, 4 października – industrialna przestrzeń, gdzie tego dnia praca spotkała się z luzem. Kongres msm.pl był daleki od sztywnej, korporacyjnej atmosfery –...

EPRO rezygnuje z OktoberFest na rzecz powodzian

Po trzech kwartałach tego roku EPRO odnotowało ponad 30% wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu w 2023 r. Jesień miała rozpocząć się od...

Współczesny agent, czyli nowa rzeczywistość ubezpieczeń

Klienci stają się coraz wygodniejsi i większość kwestii związanych ze swoimi finansami chcieliby załatwić szybko i w sposób jak najbardziej kompleksowy – u jednego...

Dlaczego by nie działać tylko z polecenia?

Miarą sukcesu w obsłudze klienta jest procent przychodów generowany przez powracających klientów i klientów z polecenia. Agenci odnoszący największe sukcesy stawiają sobie za długofalowy...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie