Gala Złotych Rombów 2021. CUK świętuje sukcesy z partnerami

0
1247

Pod koniec maja w CUK Ubezpieczenia wiele się działo. Poza intensywną pracą nad nowymi narzędziami dla agentów oraz klientów i planowaniem działań rozwojowych odbyła się także wyjątkowa Gala Złotych Rombów 2021. Wydarzenie to już od kilku lat dedykowane jest partnerom sieci zewnętrznej CUK.

W tym roku z powodu obostrzeń i z uwagi na bezpieczeństwo uczestników Gala przeprowadzona była w trybie hybrydowym. TOP30 partnerów sieci zewnętrznej zostało zaproszonych do Torunia, zaś pozostali agenci i pracownicy aktywnie uczestniczyli w transmisji live, na specjalnie stworzonej platformie streamingowej.

Wyjątkowe wydarzenie dla agentów CUK Ubezpieczenia

Wydarzenie odbyło się w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki. Pokaźna scena, duże ekrany led i niezwykle profesjonalne przygotowanie – tak wyglądało to od strony technicznej. Jednak nie to jest najważniejsze.

Kluczowe dla CUK Ubezpieczenia było to, że wreszcie, mimo wciąż trwającej pandemii, udało się zorganizować spotkanie, podczas którego nagrodzono najlepszych z najlepszych partnerów sieci zewnętrznej, czyli właścicieli placówek franczyzowych, punktów partnerskich oraz niezależnych doradców.

Zwycięzcy z różnych kategorii otrzymali pamiątkowe statuetki, dyplomy, a także vouchery na wakacje o wartości nawet 10 tys. zł.

– Gala Złotych Rombów to już tradycja w naszej firmie i doskonała okazja, by się spotkać, wymienić poglądami, rozmawiać o ważnych dla organizacji kwestiach i uhonorować najlepszych.

Zależy nam na tym, by nasi partnerzy mieli realny wpływ na rozwój biznesu z CUK. Dlatego podczas wydarzenia nie zabrakło wystąpień, które były swego rodzaju premierą nowych udogodnień, jakie przygotowaliśmy dla franczyzobiorców, właścicieli punktów partnerskich czy niezależnych doradców – mówi Łukasz Lenkiewicz, który pełni obowiązki dyrektora sieci zewnętrznej CUK Ubezpieczenia.

Cele multiagencji na najbliższe trzy lata

Podczas Gali Złotych Rombów partnerzy CUK poznali strategię rozwoju firmy na najbliższe lata oraz udogodnienia narzędziowe, finansowe, szkoleniowe oraz marketingowe, jakie wdraża dla nich firma.

W następnych trzech latach CUK Ubezpieczenia stawia na rozbudowę sieci sprzedaży, zwiększanie inwestycji w budowanie marki oraz rozwój omnikanałowej, jakościowej obsługi klienta.

Nieustanne wsparcie, jakie multiagencja oferuje współpracownikom, powoduje, że wyniki, które osiągają, są niezwykle imponujące, a ich biznesy rozwijają się i poszerzają o kolejne placówki.

Dodatkowo podczas wydarzenia odbyła się debata, podczas której Jacek Byliński, prezes zarządu CUK Ubezpieczenia, Przemysław Grabowski, członek zarządu, i Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce, odpowiadali na zadane przez partnerów pytania.

– Wydarzenie zostało przygotowane na najwyższym poziomie technologicznym i wizerunkowym. Każdego dnia dbamy o wysoką jakość obsługi naszych klientów i współpracy z partnerami, budując Przyjazny Świat Ubezpieczeń. Jestem dumna z wyników, jakie osiągają nasi partnerzy. Nowe rozwiązania, które proponujemy, jeszcze bardziej wesprą rozwój ich biznesów. Mam nadzieję, że za rok uda nam się bez obaw spotkać w szerokim gronie na żywo – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia.