Ponad 300 partnerów CUK Ubezpieczenia gościło na uroczystej gali Złotych Rombów 2024. To najważniejsza impreza dla partnerów sieci zewnętrznej. Tegoroczne wydarzenie odbyło się w klimacie kubańskiej nocy w hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi.
Zarząd oraz menedżerowie multiagencji podsumowali miniony rok i zapoznali partnerów z kluczowymi projektami. Podczas gali nagrodzono osoby, które osiągnęły najlepsze wyniki sprzedażowe w kilkunastu kategoriach.
– Dzięki takim wydarzeniom jak Złote Romby możemy wspólnie świętować biznesowe sukcesy i całościowo spojrzeć na ogrom włożonej pracy. Cieszę się, że kolejny raz mogę prezentować świetne rezultaty firmy oraz podkreślić, jak wiele innowacji wprowadziliśmy w zeszłym roku. Chcemy pozostać multiagencją, która słucha partnerów, zmienia się z nimi i dzięki temu wyznacza trendy w branży. Innowacyjność oraz elastyczność to nasze główne przewagi we współpracy – mówi Jacek Byliński, prezes zarządu CUK Ubezpieczenia.
Podczas prezentacji poruszono także kwestie związane ze środowiskiem pracy agentów. Wzrost liczby klientów, spowodowany nowymi technologiami i wsparciem marketingowym, wymusił wprowadzenie rozwiązań zapewniających wysokiej jakości obsługę przy niezmienionej liczbie obowiązków.
– W ostatnim czasie wprowadziliśmy wiele udogodnień sprzedażowych, które przyczyniły się do zwiększenia liczby klientów. Zdajemy sobie sprawę, że takie działania pociągają za sobą zmiany w środowisku obsługowym. Z tego powodu dostarczyliśmy agentom rozwiązania, które automatyzują kluczowe procesy i są dostępne w jednym miejscu, czyli firmowym CRM WebCUK – dodaje Przemysław Grabowski, wiceprezes zarządu CUK Ubezpieczenia.
Uczestnicy wysłuchali wystąpień, wskazujących kierunek, w którym będzie zmierzał rozwój firmy. CUK chce utrzymać stabilny rozwój w trzech płaszczyznach: ilościowej, jakościowej i technologicznej. Liczba klientów multiagencji wzrosła do ponad 800 tys., organizacja rozwija sieć sprzedaży, zwiększając liczbę placówek brandowanych, których w tej chwili posiada ponad 550 w całym kraju. Rozwiązania oferowane przez CUK przyciągają również nowych agentów, których z organizacją współpracuje już ponad 3500.
– Staramy się wspomagać procesy sprzedażowe poprzez wysokiej jakości szkolenia, unikatowe produkty czy nowoczesne technologie. Jednak bardzo dobre wyniki firmy to przede wszystkim zaangażowanie agentów, które chcemy docenić – dodaje Jacek Byliński.
Punktem kulminacyjnym gali było wręczenie statuetek Złotych Rombów. Przyznano 49 wyróżnień w ośmiu kategoriach. W gronie nagrodzonych partnerów znaleźli się członkowie CUK Prestige Club, czyli 20 partnerów franczyzowych, którzy osiągnęli w 2023 r. najwyższe wyniki sprzedażowe i wraz z wyróżnieniami odebrali zaproszenie na wycieczkę na Maderę.
Nagrodzono również 37 laureatów konkursu sprzedażowego „Liga Mistrzów CUK”, którzy w kwietniu polecą do Marrakeszu. Już niebawem agenci CUK będą mogli zdobywać nagrody w kolejnym konkursie. Każdy agent w zależności od uzyskanego miejsca będzie miał szansę wygrać wycieczkę do Włoch lub Gruzji, a najlepsi polecą na Kubę.
Relacje, współpraca i całościowy rozwój agentów oraz wysoka jakość wiedzy są priorytetami organizacji. W ostatnim czasie CUK szczególnie rozwija obszar szkoleń i wprowadza innowacje. Jako pierwsza multiagencja w Polsce zrealizował szkolenie w realnych warunkach biznesowych, w formie gry terenowej i wprowadził wewnętrzny proces certyfikacyjny dla swoich agentów w celu podnoszenia wiedzy oraz szerzenia profesjonalizacji zawodu.
– Naszą intencją jest całościowy rozwój agentów. Przygotowaliśmy proces, który zabezpiecza kwestie produktowe, systemowe, marketingowe, prawne czy HR. Osoby współpracujące z CUK bardzo często rozpoczynają współpracę jako agenci, ale z czasem potrzebują wiedzy menedżerskiej, aby zarządzać zespołem i placówkami – mówi Kamila Jankowska, dyrektorka Departamentu Szkoleń i HR w CUK Ubezpieczenia.
Spotkanie dostarczyło również wiedzy o nowościach marketingowych, które CUK planuje wprowadzić, wzmacniając pozycję agentów oraz placówek na lokalnych rynkach. Organizacja chce utrzymać intensywną komunikację z rynkiem poprzez działania, które zwiększą liczbę klientów w punktach sprzedaży. Partnerzy CUK oprócz marketingowych działań centralnych mają możliwość wspierania własnych inicjatyw, pozyskując wsparcie finansowe ze środków centrali. Eksperci multiagencji podkreślili również wagę pozyskiwania zgód marketingowych, które korzystnie wpływają na działania komunikacyjne.
– Marketing dla agentów i placówek traktujemy priorytetowo. Wykorzystujemy każdy kanał w celu zbudowania maksymalnego ruchu sprzedaży internetowej oraz tradycyjnej. Rozpoczęliśmy właśnie proces zmiany wystroju placówek oraz zewnętrznych wizualizacji. Siła marki CUK to między innymi efektywne działania lokalne, na które duży wpływ mają partnerzy w regionach, korzystający z centralnego wsparcia – mówi Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce.
Gala Złotych Rombów to niejedyna impreza integrująca społeczność partnerów CUK Ubezpieczenia. Organizacja przygotowuje również liczne spotkania regionalne, spotkania szkoleniowe oraz inspiracyjne. Już niebawem Kongres dla doradców z sieci własnej oraz cykle dedykowane dla członków CUK Prestige Club.