Gazeta Ubezpieczeniowa nr 36/2021

0
1115

Dodatek specjalny MULTIAGENT:

  • Igor Rusinowski, Unilink; Jacek Byliński, CUK Ubezpieczenia: Multiwojna na efektywność – str. 5–6
  • Tomasz Domalewski, Leadenhall: Z myślą o pośrednikach zmieniamy produkty – str. 6
  • Tomasz Poradzewski: Dla Generali agenci są ważni – str. 7
  • Anna Pająkowska, msm.pl: Ubezpieczycielu, automatyzuj z głową – str. 8
  • Saltus Ubezpieczenia: Którym pracownikom dodatkowa ochrona jest najpilniej potrzebna? – str. 9
  • Marta Piasecka, Waldemar Poberejko: Ubezpieczenie grupowe w małej firmie, czyli przedsiębiorca dobrze ubezpieczony – str. 10
  • Artur Zajdel: Dom Ubezpieczeniowy Spectrum wdraża filozofię phygital – str. 11
  • Marcin Rachuta, OFA: Codzienne problemy, na które nie mam wpływu – str. 12
  • Mapa Agentów: Jak się promować online w branży ubezpieczeniowej? – str. 13

Poza tym w numerze:

  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. PZU zaskoczył skalą odbicia – str. 2
  • UNIQA: Przeciwstawiamy się hejtowi w internecie – str. 14
  • IPCC: Zmiany klimatu można jeszcze złagodzić – str. 17
  • dr Michał P. Ziemiak: Co wynika z przyjęcia stanowiska nadzoru w sprawie social mediów – str. 19
  • Łukasz Cichowski: Lubię pytania, ale nie cierpię kwestionariuszy – str. 20
  • Sławomir Dąblewski: Trwa odwrót ubezpieczycieli od inwestycji węglowych – str. 21
  • Przemysław Pająk: Content marketing w pracy agenta – str. 21
  • Adam Kubicki: Jak poprawić swoją skuteczność sprzedażową – str. 22


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.