Generali automatyzuje proces zakupu AC

0
673

Generali udostępniło narzędzie umożliwiające klientom przeprowadzenie samodzielnej inspekcji pojazdu przy zakupie autocasco. Z usługi mogą skorzystać osoby, które zdecydują się na zdalne zawarcie umowy ubezpieczenia AC za pośrednictwem agenta.

Agent podczas przygotowywania oferty AC wybiera ścieżkę zdalnego zawarcia umowy. W jej trakcie za pośrednictwem SMS klient otrzymuje link do specjalnej aplikacji, która nie wymaga instalacji i uruchamia się w telefonie po kliknięciu w link. Narzędzie umożliwia samodzielne wykonanie inspekcji pojazdu i przesłanie zdjęć. Po pozytywnej weryfikacji, w ciągu kilku minut od przesłania zdjęć pojazdu, klient otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail ofertę AC.

– Nowe rozwiązanie ma na celu jeszcze lepszą realizacje potrzeb naszych klientów, oszczędza ich czas, a w dobie pandemii, pomaga zachować bezpieczeństwo. Chcemy być dla naszych klientów partnerami na całe życie, dlatego wprowadzamy uproszczenia, które ułatwiają im relacje z nami – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali.

Za pośrednictwem systemu sprzedażowego agent może sprawdzić, czy klient załączył zdjęcia i zawarł zdalnie polisę. Fotografie od razu pojawiają się w systemie Generali i mogą zostać zweryfikowane przez pracowników ubezpieczyciela.

(AM, źródło: Generali)