Generali: Bartosz Kwieciński dyrektorem marketingu i sprzedaży bezpośredniej

0
1512

Departament Marketingu i Sprzedaży Direct Generali Polska ma nowego dyrektora. Jest nim Bartosz Kwieciński, związany wcześniej z Grupą PZU. Na swoim obecnym stanowisku zastąpił Martę Bartosiewicz, która będzie kontynuować karierę poza strukturami Generali.

Bartosz Kwieciński jest związany z rynkiem finansowym od 2003 r., z czego blisko 15 ostatnich lat spędził w branży ubezpieczeniowej. Posiada bogate doświadczenie w obszarze transformacji cyfrowej oraz rozwijania sprzedaży w kanale direct. Ostatnie 4 lata spędził w PZU, gdzie odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią oraz zarządzanie relacjami z klientami. Był jednym z autorów sukcesu wdrożenia #mojePZU – strategicznego przedsięwzięcia PZU, którego celem było m.in. zintegrowanie po raz pierwszy baz klientów z różnych spółek oraz zbudowanie portalu self-service dla kilkunastu milionów klientów. Bartosz Kwieciński pracował również w Link4, gdzie odpowiadał m.in. za marketing, utrzymanie klienta oraz rozwój produktów.

AM, news@gu.home.pl

(źródło: Generali)