Generali: Blik dostępny w sieci pośredników

0
426

Generali udostępniło płatności Blikiem we współpracującej z nim sieci agencyjnej. Klienci mogą zapłacić w ten sposób za każde ubezpieczenie Generali oraz Proama.

– Blik coraz częściej jest preferowanym i najchętniej wybieranym przez użytkowników sposobem płatności. Liczba transakcji rośnie bardzo szybko z kwartału na kwartał, nie tylko w internecie, gdzie Blik zdecydowanie wyprzedza już karty, ale także w tradycyjnych terminalach. Ten ostatni kanał wkrótce przejdzie prawdziwą rewolucję – Blik będzie zbliżeniowy – mówi Magdalena Kubisa, dyrektor rozwoju biznesu Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika.

– Zauważyliśmy wzrost wykorzystania płatności Blikiem podczas zdalnego zawierania polis, dlatego postanowiliśmy udostępnić taką możliwość naszym agentom. Jest to udogodnienie dla wszystkich: klientów, agentów oraz ubezpieczyciela. Blik zwiększa wygodę oraz bezpieczeństwo rozliczeń – mówi Tomasz Poradzewski, dyrektor Sprzedaży Agencyjnej Generali i Proama. – Wdrożenie tych rozwiązań to kolejny krok w realizacji szerszej strategii budowania relacji z partnerami i klientami na lata. Dla Generali digitalizacja oraz upraszczanie procesów sprzedażowych i obsługowych to bardzo ważne elementy wspierania współpracujących z nami agentów – dodaje.

Blik to ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Możliwość skorzystania z Blika w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 90% wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Tylko w pierwszej połowie roku użytkownicy Blik zrealizowali blisko 90 mln transakcji – tyle ile w całym 2018 r. 75% z nich to płatności w internecie, gdzie polski system płatności mobilnych staje się pierwszym wyborem dla kupujących.

(AM, źródło: Generali)