Generali i Fibaro zacieśnią relacje

0
515

Fibaro zostało kolejnym uczestnikiem programu rabatowego Generali. Współpraca obu firm będzie miała jednak szerszy charakter – informuje „Puls Biznesu”.

Wśród rozważanych opcji współpracy jest sprzedaż polis dołączonych do produktów Fibaro. Bartosz Kwieciński, dyrektor marketingu i sprzedaży bezpośredniej w Generali Polska, zwraca uwagę, że w Polsce realizacja strategii grupy w obszarze poszerzania zakresu polis o dodatkowe benefity wychodzące poza sferę ubezpieczeniową, gwarantujące poczucie bezpieczeństwa, jest jak na razie realizowana w ramach programu lojalnościowego. Tymczasem np. we Włoszech urządzenia typu smart home, w których specjalizuje się Fibaro, są elementem polis mieszkaniowych. „PB” wskazuje, że dla Fibaro współpraca z Generali oznacza zdobycie nowego kanału dotarcia do klienta.

Więcej:
„Puls Biznesu” z 1 grudnia, Karolina Wysota „Generali i Fibaro łączą siły”:
https://www.pb.pl/generali-i-fibaro-lacza-sily-1101898

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)