Generali: Specjalna oferta dla podróżujących do USA

0
1700

Generali przygotowało specjalną ofertę ubezpieczenia turystycznego dla planujących wyjazd do Stanów Zjednoczonych. Poza standardową ochroną polisa zapewnia również m.in. zwrot kosztów powrotnego biletu lotniczego do Polski w przypadku odmowy wjazdu do USA czy aplikację do zgłaszania szkód online.

– Zależy nam, aby nasi klienci, którzy planują tak ekscytującą i jednocześnie długą podróż, byli wyposażeni w dobre ubezpieczenie, gwarantujące poczucie bezpieczeństwa i nasze pełne wsparcie, gdy go będą potrzebować. Polisa Generali została przygotowana specjalnie z myślą o potrzebach i ryzykach osób wyjeżdżających do Stanów Zjednoczonych – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali TU.

Ubezpieczenie oferowane przez Generali zapewnia organizację i pokrycie kosztów pomocy medycznej z sumą kosztów leczenia do 1,2 mln zł. – Z roku na rok zauważamy, że koszty leczenia w USA rosną, dlatego wyjeżdżając do Stanów, warto wybrać polisę z wysoką sumą ubezpieczenia, co najmniej 800 tys. zł, tak żeby np. w razie choroby móc spokojnie wrócić do domu, nie martwiąc się, że z własnej kieszeni trzeba będzie opłacić część rachunku – dodaje Arkadiusz Wiśniewski.

W ramach oferowanej pomocy medycznej ubezpieczony może skorzystać z badań i zabiegów ambulatoryjnych, konsultacji lekarskich, dojazdu lekarza z najbliższej placówki, pobytu w szpitalu, zakupu lekarstw, środków opatrunkowych, transportu do szpitala, leczenia stomatologicznego czy opłacenia honorarium lekarza.

Polisa turystyczna Generali zapewnia ubezpieczonemu pokrycie kosztów powrotu do Polski do wysokości sumy ubezpieczenia, kosztów leczenia, w przypadku, gdy rozstrój zdrowia lub wypadek był na tyle poważny, że ubezpieczony nie może samodzielnie wrócić do kraju. Polisa zawiera również OC w życiu prywatnym, z możliwością wyboru sum ubezpieczenia nawet do 1 mln zł. Dodatkowo zakres ochrony może zostać rozszerzony o NNW, ubezpieczenie bagażu podróżnego, sprzętu sportowego, kosztów odwołania uczestnictwa w imprezie turystycznej, kosztów anulowania noclegu czy biletu lotniczego, a także wielu innych dodatkowych ryzyk oraz assistance.

Poza standardową ochroną umowa zawiera również kilka rozwiązań wprowadzonych specjalnie z myślą o potrzebach osób podróżujących za ocean.. W razie odmowy wjazdu na teren USA w ramach pakietu Assistance Standard Generali gwarantuje zwrot kosztów powrotnego biletu lotniczego do Polski do kwoty 2 tys. zł. Koszty są zwracane po otrzymaniu przez Centrum Pomocy Generali dokumentów potwierdzających odmowę wjazdu na teren USA, rachunków za powrotny bilet lotniczy oraz dokumentów potwierdzających jego opłacenie.

Dodatkowo dla osób potrzebujących pomocy na terytorium USA został uruchomiony specjalny, lokalny numer telefonu, pod który klient będzie mógł zadzwonić i uzyskać pomoc w języku polskim.

– Bariera językowa często jest problemem, zwłaszcza w sytuacji, gdy klienci potrzebują pomocy w nieprzewidzianej sytuacji. Wsparcie Centrum Pomocy w języku ojczystym z pewnością zapewni dużo większy komfort i poczucie bezpieczeństwa. Opłata za połączenie będzie taka jak na terytorium Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu klienci posiadający lokalną kartę SIM nie muszą martwić się o wysokie rachunki telefoniczne – dodaje Arkadiusz Wiśniewski.

Ubezpieczeni będą mogli zgłosić szkodę także online, dzięki specjalnej aplikacji. Opcja ta daje możliwość bezkosztowego kontaktu z Centrum Pomocy, przy wykorzystaniu połączenia internetowego, wszędzie tam, gdzie klienci mają dostęp do bezpłatnego internetu.

Na terenie USA od lat działa wyspecjalizowana jednostka Grupy Generali – Generali Global Assistance (część Europ Assistance), która na miejscu pomaga klientom posiadającym polisę ubezpieczyciela. Pomoc jest organizowana i opłacana na miejscu, bezpośrednio przez przedstawiciela Generali w USA.

– Proponując klientom dobrą polisę z zakresem dostosowanym do indywidualnych potrzeb, zapewniamy im poczucie bezpieczeństwa, by mogli korzystać z turystycznych uroków Stanów Zjednoczonych, a w razie potrzeby otrzymać wsparcie Generali na miejscu. Wierzymy, że dzięki takim ofertom będziemy mogli być dla nich partnerem na całe życie i będą wracać do nas zawsze, gdy będą potrzebować ubezpieczenia – tłumaczy Arkadiusz Wiśniewski.

(AM, źródło: Generali)