Roger Hodgkiss, prezes Generali w Polsce, planuje w ciągu dekady dogonić PZU. W realizacji tego celu ma pomóc ubezpieczycielowi m.in. nowa oferta produktowa – informuje „Puls Biznesu”.
Roger Hodgkiss deklaruje, że Generali chce się rozwijać przede wszystkim organicznie, ale biorąc też pod uwagę okazje do wzrostu poprzez fuzje. „PB” przypomina, że włoska grupa była wymieniana przez Bloomberga wśród potencjalnych nabywców polskiego biznesu Avivy. Wcześniej miało przymierzać się do zakupu wybranych aktywów AXA i MetLife.
W zakresie oferty produktowej Generali Polska zamierza już wkrótce uruchomić sprzedaż ubezpieczeń stand alone dla psów i kotów. Szykuje się też do ekspansji w segmencie polis zdrowotnych, gdzie zamierza konkurować wyłącznie produktem. Nie będzie mieć własnych szpitali i punktów laboratoryjnych. Generali zmieni też dotychczasowe podejście do dystrybucji w kanale agencyjnym. Jego celem będzie sprzedaż wszystkich produktów we wszystkich kanałach. Do tej pory sieć agentów własnych sprzedawała wyłącznie produkty życiowe, a sieć multiagentów majątkowe.
Więcej szczegółów na temat planów Generali w „Gazecie Ubezpieczeniowej”:
Więcej:
„Puls Biznesu” z 5 stycznia, Karolina Wysota „Roger Hodgkiss rozkręci polskie Generali”:
https://www.pb.pl/roger-hodgkiss-rozkreci-polskie-generali-1104754
(AM, źródło: „Puls Biznesu”)