Generali wchodzi do świata gier, wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up! Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie.
Mapa Generali Only Up! w grze Fortnite to kolejny krok marki w świecie graczy. Kampanii towarzyszy hasło „W grze masz respawn, w realu o życie musisz dbać – najlepiej z Generali”. Przygotowane zostały specjalne tory przeszkód nawiązujące tematycznie do różnych aktywności fizycznych. Gracze mogą sprawdzić swoje umiejętności na trasach poświęconych np. piłce nożnej, koszykówce, sportom wodnym czy zimowym. Każde wyzwanie kończy się dotarciem do siłowni lub punktu kontroli zdrowotnej. W ten sposób Generali chce zwrócić uwagę na to, że nie tylko aktywność fizyczna, ale także profilaktyka i zdrowe wybory w odżywianiu są niezwykle istotne w codziennym życiu.
– Obecność w gamingu to kolejny etap promowania przez Generali idei drogi do lepszego zdrowia. Mapa w Fortnite dała nam przestrzeń do pełniejszego zaprezentowania tego, jak dla naszej marki ważne są codzienne prozdrowotne wybory naszych obecnych i potencjalnych klientów, a także ich działania z myślą o swoim życiu i zdrowiu. Stąd hasło kampanii „W grze masz respawn, w realu o życie musisz dbać” podkreślające, co tak naprawdę jest ważne, o czym należy pamiętać i o co zadbać – mówi Katarzyna Rakowiecka, Marketing Communications Manager Generali.
Dzięki wykorzystaniu Fortnite marka ma możliwość dotrzeć do odbiorców z prozdrowotnym przekazem. Mapa Generali Only Up! stworzona jest w taki sposób, aby prezentować aktywność fizyczną jako zabawę, która pozwala nie tylko zadbać o swoje zdrowie, ale także budować zdrowe nawyki.
– Aktualnie Fortnite to jedna z największych platform gier online, dająca marce wiele możliwości zaistnienia. My zdecydowaliśmy się na stworzenie Mapy Generali Only Up! wykorzystującej zasady parkouru, ponieważ jest to bliskie naszej idei promowania regularnej aktywności fizycznej i dbania o zdrowie, a do tego daje po prostu świetną rozrywkę. Ponadto Fortnite pozwala nam dotrzeć do nowych odbiorców, w tym młodych ludzi, którzy za moment staną przed decyzją zakupu ubezpieczenia – mówi Anna Tywonek, Senior Marketing Communications Specialist Generali.
Działania promujące mapę Generali Only Up! w Fortnite są realizowane od końca listopada 2024 do czerwca 2025 r. Za pomysł i realizacje odpowiada należąca do Group One agencja metaverse Game Changer.
(AM, źródło: Generali)