Generalnie najlepsza oferta franczyzowa na rynku

0
1068

Generali Polska kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci placówek partnerskich. Obecnie ma ich ponad 360 i duży apetyt na więcej. Oprócz nowego wystroju wnętrza biura dla przyszłych partnerów Generali Polska przygotowało wiele innowacyjnych rozwiązań.

Dzięki nowym rozwiązaniom współpraca z Generali będzie dla partnerów nie tylko opłacalna, ale także wyjątkowo atrakcyjna.

Mateusz Jarkowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich, podkreśla:

Nie raz zdarzyło mi się usłyszeć od agentów, że nowa oferta Generali jest obecnie najbardziej atrakcyjną ofertą franczyzową na polskim rynku. Naprawdę warto poznać szczegóły, dlatego zapraszamy do kontaktu wszystkich zainteresowanych rozwojem swoich ubezpieczeniowych biznesów ze wsparciem silnego partnera – www.generali.pl/partner

Właściciele placówek partnerskich Generali Polska mają wiele korzyści. Oprócz wyższej prowizji, kontraktów i budżetu marketingowego na promocję agencji otrzymują także widoczność w sieci. Są obecni na oficjalnej stronie Generali Polska oraz posiadają wizytówkę na Google, co znacznie ułatwia zdobywanie klientów.

Roger Hodgkiss, prezes zarządu Generali Polska, stwierdza:

Jako Generali inwestujemy bardzo dużo w sieć placówek partnerskich, ponieważ jest to optymalny sposób wzmocnienia relacji z naszymi najbardziej zaangażowanymi agentami i zarazem skuteczna promocja naszych marek.

Ważne jest też to, że dzięki placówkom partnerskim klienci mają dostęp do szerokiego wachlarza produktów Generali, Generali Agro i Proamy: ubezpieczeń majątkowych, życiowych, rolnych, a niedługo również do innych produktów oferowanych w ramach spółek Generali Polska. Placówki partnerskie mają dla nas charakter strategiczny.

Oznakowanie biura to kolejna zaleta współpracy z Generali. Możliwości są różne, a zakres oznakowania zależy od wybranego przez agenta i Generali wariantu. Opcja „Ekspert” jest szczególnie rozbudowana, obejmując wyposażenie biura oraz oznakowanie zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Warto zaznaczyć, że Generali Polska bierze na siebie montaż, aranżację i oznakowanie, co jest wyjątkowym udogodnieniem dla partnerów.

Michał Świderski, członek zarządu Generali Polska, zaznacza:

Placówki partnerskie są ważnym elementem w budowaniu długotrwałych relacji z agentami. Stawiamy na dynamiczny rozwój biur franczyzowych Generali, bo wierzymy, że to inwestycja w przyszłość. Nowoczesne rozwiązania i dopasowane do potrzeb wsparcie partnerów biznesowych przekłada się na wyniki całościowe spółki. Dlatego nieprzerwanie będziemy dążyć do rozwoju sieci placówek partnerskich.

Generali Polska nie zapomina również o bonusach na początek współpracy, co jest dodatkowym atutem dla partnerów. Opcja „Partner” natomiast daje możliwość oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego, dzięki ściance z logotypami.

To nie koniec rozwoju w zakresie placówek partnerskich Generali Polska. Firma wprowadziła również wiele usprawnień i innowacyjnych rozwiązań dla swoich partnerów, takie jak programy benefitów dla właścicieli placówek czy szkolenia rozwojowe, specjalistyczne i konkursy, a także kontakty do potencjalnych klientów. To dowód na to, że Generali inwestuje nie tylko w ekspansję, ale także w rozwój i wsparcie swoich partnerów.

Elżbieta Frydrychowicz-Sztanga, dyrektorka zarządzająca siecią sprzedaży, dodaje:

Decydując się na otwarcie z nami placówki partnerskiej, agent staje się częścią międzynarodowej organizacji. Otrzymuje kompleksowe wsparcie ze strony menedżera sprzedaży w obszarze wiedzy merytorycznej, procesowej i ciągłego rozwoju kompetencji. Dodatkowo może liczyć na pomoc menedżera placówek partnerskich, który dba o wsparcie w zakresie marketingowym, wizerunkowym i rozwojowym. Dzięki takim rozwiązaniom zyskuje zdecydowaną przewagę na rynku lokalnym i buduje silniejszą pozycję w branży ubezpieczeniowej. Placówki partnerskie to kolejny krok w rozwoju multiagencji.

Generali Polska kontynuuje ekspansję, oferując swoim partnerom atrakcyjne warunki i wsparcie. Dla agentów, którzy chcą zyskać przewagę na rynku lokalnym i zaoferować klientom szeroki wachlarz produktów ubezpieczeniowych, placówki partnerskie Generali Polska stają się coraz bardziej atrakcyjną opcją.

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.generali.pl/partner ze szczegółami współpracy i kontaktem do menedżerów placówek partnerskich.


Premiera nowej wizualizacji placówek partnerskich

Podążając za trendami, Generali postanowiło zaproponować agentom zupełnie nową odsłonę wizualizacji ich biur.

Projektując nową aranżację, ubezpieczyciel skupił się na rozjaśnieniu wnętrza i sprawieniu, że zarówno agent, jak i klient będą czuli się w biurze bezpiecznie i komfortowo. Postawił na jasne meble i czerwone elementy dekoracyjne.

Co się zmieni

W zasadzie wszystko. Meble będą białe lub szare – w zależności od preferencji agenta. Elementy tapicerowane – to będą ciepłe beże. Ściany z kolei ozdobi czerwona, karbowana dekoracja. W trosce o ekologię zrezygnowano ze stojaków na ulotki i ramek na plakaty. Wszystkie materiały promocyjno-reklamowe będą wyświetlane na monitorach.

Zapraszamy do showroomu i na Targi Franczyzy

W siedzibie Generali przy ulicy Senatorskiej 18 w Warszawie został zbudowany showroom przykładowej placówki partnerskiej. Po wcześniejszym umówieniu się można nie tylko zobaczyć, ale też przetestować i poczuć się jak w swoim nowym biurze – wystarczy napisać na adres: partner@generali.pl.

Projekt wnętrza placówki partnerskiej zostanie zaprezentowany także podczas Targów Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki, które odbędą się 19–21 października br.