Prawie 48% klientów firmy Heinz regularnie pada ofiarą wypadków z rozlaniem ketchupu. Dlatego też firma Heinz Arabia nawiązała partnerstwo z aplikacją do benefitów pracowniczych w celu wprowadzenia ketchupowego ubezpieczenia. Polisa będzie obejmować 57 rodzajów roszczeń i pomoże poradzić sobie ze skutkami ketchupowych katastrof.
Oferta Heinz Arabia to kompleksowy pakiet ubezpieczeniowy oparty na benefitach, obejmujący 57 różnych rodzajów roszczeń, począwszy od plam na dywanie i ubraniach, a skończywszy na rozchlapaniu ketchupu na swojego zwierzaka, sufit czy kanapę. Ubezpieczenie ma na celu złagodzić stres i niedogodności związane z powszechnymi przypadkami rozlania i ochlapania oraz plamami z ketchupu, zapewniając szybką i prostą rekompensatę poszkodowanym pechowcom.
Rekompensata ma postać nagród, takich jak usługi sprzątania domu i pralnicze oraz „złotej rączki”, a nawet relaksujące pobyty w spa. Wszystko to jest dostępne za pośrednictwem MyBenefits – czołowej aplikacji do benefitów pracowniczych na Bliskim Wschodzie.
– W Heinz wiemy, że miłośnicy naszego ketchupu potrafią czasami trochę przesadzić. Nasze badanie wskazuje, że 48% z nich ciągle przydarzają się wypadki związane z rozlaniem ketchupu, ale wśród tych osób 91% przysięga, że dla Heinz warto ryzykować. Dlatego uruchamiamy ketchupowe ubezpieczenie – aby przemienić chwile chaosu w czystą radość i wygodę dla naszych najwierniejszych fanów, pozwalając im beztrosko podchodzić do incydentów z rozlanym ketchupem – skomentował Passant El Ghannam, dyrektor ds. marketingu Kraft Heinz MEA.
Osoby, które doświadczyły zdarzeń w ramach 57 roszczeń objętych ubezpieczeniem, mogą składać wnioski za pośrednictwem strony internetowej Heinz Arabia lub mediów społecznościowych, używając hashtaga #HeinzKetchupInsurance.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: PAP MediaRoom )