Wszyscy użytkownicy platformy technologicznej Insly, którzy korzystają tylko z modułu kalkulatora składek, będą mogli teraz bezpłatnie korzystać z modułu CRM. W ten sposób firma chce dać multiagencjom bezpieczne wsparcie technologiczne zdalnej obsługi klientów.
– Niecodzienne sytuacje wymagają niecodziennych działań. Skoro mamy w Insly technologię, która wspiera agentów w codziennej pracy, postanowiliśmy się nią podzielić – powiedział Piotr Bartos, dyrektor generalny Insly w Polsce.
Firma poinformowała, że choć dla wielu pośredników praca zdalna i narzędzia CRM nie są niczym nowym, to jednak niektórzy dopiero teraz odczuli, że taka funkcjonalność rozwiązałaby wiele tymczasowych kłopotów organizacyjnych. Stąd decyzja o podzieleniu się technologią.
Bezpłatny moduł umożliwia identyfikację klienta po numerze telefonu lub adresie mailowym, pozwala budować historię kontaktu z klientem dostępną dla wszystkich pracowników agencji bez względu na lokalizację, umożliwia przechowywanie dokumentacji klientów w wersji elektronicznej (w tym zgody RODO) oraz analizę potrzeb klienta, zdjęcia z inspekcji AC, skany polis, a także pozwala ustawiać zadania, przypomnienia dotyczące klienta lub konkretnej polisy.
Aktualnie plany Insly przewidują bezpłatne udostępnienie narzędzia na trzy miesiące. W zależności od rozwoju sytuacji związanej z epidemią, firma dopuszcza możliwość rozmów z klientami o dalszym wsparciu ich pracy.
Piotr Bartos zapewnia, że Insly działa obecnie bez zakłóceń i podkreśla, że pracownicy są w pełnej gotowości na wypadek zwiększonych potrzeb klientów w zakresie wsparcia technologicznego w związku z epidemią.
(AM, źródło: Insly)