Jak sprzedawać pakiety medyczne

0
831

Badamy rynek i potrzeby pracowników, a naszą wiedzą dzielimy się z partnerami. Dziś to podstawa do stworzenia dobrej oferty – mówi Patrycja Matwijiszyn, regionalna dyrektorka sprzedaży w Centrum Medycznym enel-med.

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Pakiety medyczne to jeden z najtrudniejszych w sprzedaży produktów w ofercie brokerów i agencji ubezpieczeniowych. Na co warto zwrócić uwagę, żeby okazały się sukcesem sprzedażowym?

Patrycja Matwijiszyn: – Warto zacząć od poszukania odpowiedniego partnera. Przede wszystkim takiego, który ma doświadczenie w ofertowaniu usług medycznych i współpracy z brokerami. W związku z tym, że z jednej strony jesteśmy pracodawcą dla ponad 4 tys. osób, a z drugiej współtworzymy z naszymi klientami rozwiązania okołozdrowotne, mamy unikalne know-how.

Od ponad trzech dekad prowadzimy badania rynkowe, mamy ogromną wiedzę na temat tego, czego oczekują firmy i ich pracownicy. I chętnie tą wiedzą dzielimy się z naszymi partnerami. Organizujemy webinary oraz szkolenia certyfikowane, w których brokerzy chętnie biorą udział. Pomagamy dobrać najbardziej odpowiednie rozwiązania dla firm, uwzględniając przy tym specyfikę branży czy wyzwania, przed którymi stoją.

Co więcej, mamy specjalny dział tylko do współpracy z brokerami, który ma ogromne doświadczenie w kooperacji z partnerami biznesowymi z branży ubezpieczeniowej i zna specyfikę ich biznesu. Chcemy być doradcą, który pomoże wypracować rozwiązanie satysfakcjonujące naszego wspólnego klienta. Zawsze najlepiej sprawdza się podejście partnerskie, inwestycyjne i zbieranie informacji zwrotnej.

enel-med jako pierwszy w branży przygotował specjalne narzędzie do współpracy z brokerami. Czym jest enel-stock?

– Dziś wszystkim zależy na czasie i szybkiej informacji zwrotnej, chcemy ułatwiać pracę naszym partnerom. Ten cel przyświecał nam, kiedy przygotowywaliśmy platformę enel-stock, która umożliwia brokerowi, agentowi wygenerowanie w czasie rzeczywistym spersonalizowanej oferty dla firmy, a następnie umowy i niezbędnych dokumentów. I to bez konieczności kontaktu z nami.

enel-stock to odpowiedź na potrzeby samych brokerów, którzy mogą zamknąć sprzedaż abonamentowej opieki medycznej dla firm nawet w 24 godziny.

Na czym polega wyjątkowość produktów medycznych enel-med?

– Z przygotowanego przez nas raportu wynika, że dziś zdrowie jest dla Polaków najcenniejszą wartością. Aż 97% uczestników badania podkreśla znaczenie troski o zdrowie członków rodziny, a 94% dbanie o własny stan zdrowia.

Dlatego nasze pakiety medyczne to z jednej strony dostęp do najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach, różnorodnych badań i zabiegów oraz kilkudziesięciu placówek medycznych w całej Polsce ze sprzętem najwyższej jakości. Z drugiej zaś to łatwy dostęp do usługi, który dziś jest języczkiem uwagi. Możliwość rezerwacji wizyty online, zapisanie się na listę rezerwową, historia wizyt i recept – to wszystko pacjent znajdzie w jednej, intuicyjnej aplikacji enel-med.