Knockout Boxing Night 25 – więcej niż sport

0
1605

29 października w Zakopanem, w hotelu Nosalowy Dwór, odbyła się 25. gala Boksu Zawodowego Knockout Boxing Night, której głównym sponsorem są Grupa MAK i Superpolisa Ubezpieczenia.

Październikowy weekend u podnóża Tatr to niemałe wydarzenie w środowisku ubezpieczeniowym, gdy na najważniejszej gali w roku spotkać można przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych, firm brokerskich, multiagencji oraz największych polskich biznesmenów. Elegancki wieczór to nie tylko sport, ale też występy artystyczne, w tym roku Nataszy Urbańskiej, która zachwyciła głosem, temperamentem oraz pięknymi kreacjami.

Zapytaliśmy Andrzeja Wasilewskiego, promotora Knockout Promotion oraz głównego akcjonariusza MAK Investments o galę, jej organizację i sponsoring. Zdjęcia z wydarzenia można obejrzeć na Facebooku na profilu Knockout Promotion.

„Gazeta Ubezpieczeniowa”: – Gala w Zakopanym co roku zbiera świetne recenzje, słyszymy o niej. To rzeczywiście tak wielki event?

Andrzej Wasilewski: – Nie ukrywam, że od lat jest to jedno z najważniejszych wydarzeń dla polskiego boksu zawodowego. Gala od zawsze jest robiona na światowym poziomie z TOP zawodnikami w Polsce, transmitowana na żywo. W tym roku walką wieczoru będzie jedno z największych pięściarskich wydarzeń na polskich ringach: starcie Mateusza Masternaka z Australijczykiem Jasonem Whateleyem walczącym o możliwość zdobycia pasa Mistrza Świata IBF w wadze do 90,7kg, juniorem wagi ciężkiej. Do tego będziemy świadkami powrotu na ring Krzysztofa Diablo Włodarczyka. Obie te walki to ogromne wydarzenie dla fanów boksu, których na rynku ubezpieczeniowym nie brakuje.

Kogo możemy spotkać wśród gości?

– Gościmy wiele wspaniałych osób, naszych przyjaciół, współpracowników, partnerów biznesowych oraz fanów boksu z całego kraju i dziennikarzy sportowych. Ten wieczór to świetny pretekst do spędzenia czasu w luźniejszej atmosferze przy prawdziwym, dobrym sporcie. Emocje, które towarzyszą tego wieczora wszystkim obecnym, są ogromne.

Czy Grupa MAK wspiera inne inicjatywy sportowe czy skupia się na boksie?

– Grupa MAK od lat angażuje się w sponsoring sportowy i artystyczny. Wspieramy małe kluby taneczne, turnieje koszykówki dzieci, dziecięce kluby piłki nożnej, angażujemy się w lokalne inicjatywy sportowe naszych współpracowników oraz ich rodzin, a od roku jesteśmy też sponsorem Wrocławskiego Towarzystwa Sportowego, Sparta Wrocław, czyli zawodników żużlowych. Wspieranie aktywności sportowych jest dla nas ważne, lubimy uczestniczyć w wydarzeniach, które wiążą się z prawdziwymi emocjami. Trzeba też pamiętać o naszym wieloletnim partnerstwie z Teatrem 6. Piętro, którego mecenasem jesteśmy od lat, oraz o rozwijającym się partnerstwie z Teatrem Proscenium, teatrem pasjonatów, którzy zacierają granicę pomiędzy amatorskim ruchem musicalowym a zawodowym światem teatru. Wcześniej wspieraliśmy ich przy adaptacji broadwayowskiego hitu „Little Shop of Horrors”, wystawianego na deskach Sceny Relax w Warszawie, a teraz czas na wsparcie przy ich nowym projekcie, również niekwestionowanego hitu z Broadwayu – „Grease”.

Jakie będzie dla Was największe sportowe wyzwanie w 2023 roku?

– Podczas zjazdu w Acapulco w Meksyku, corocznym spotkaniu najważniejszej federacji bokserskiej na świecie: WBC – to jej pasy mieli Mohamed Ali, Mike Tyson, Witalij Kliczko czy Krzysztof Diablo Włodarczyk – wywalczyłem zgodę na organizację w Polsce walki o tytuł Mistrza Świata, która odbędzie się już w lutym 2023 roku w Rzeszowie. To ogromny sukces, który pokazuje, jakie owoce przynosi moje ostatnie 25 lat ciężkiej pracy w boksie. Takiej walki w Polsce nie było od czasu pojedynku Kliczko–Adamek! W 2023 roku czeka nas również wyjazd do Australii i walka o pas Mateusza Masternaka z Jaiem Opetaią. Do tego wszyscy nasi zawodnicy są na takim poziomie, że czekają ich coraz lepsze i coraz poważniejsze walki. Chociażby Laura Grzyb, która ma ambicje zostać Mistrzynią Świata. To dobry moment dla niej, Laura jest bardzo zdolna i bardzo pracowita, a kobiecy boks właśnie rozkwita. Zobaczymy, co przyniesie 2023, ale nudno nie będzie.

(ks)