Laury dla Link4 i Generali

0
400

Ubezpieczenia komunikacyjne Link4 kolejny raz zostały uznane przez klientów za najlepsze. Polisy mieszkaniowe otrzymały natomiast srebrne wyróżnienie. Firma otrzymała także Złoty Laur w obszarze jakości obsługi klientów indywidualnych w branży ubezpieczeniowej. Z kolei magazyn „Home&Market” nagrodził Generali Polska Srebrnym Parasolem w kategorii „Ubezpieczenia majątkowe”, a także wyróżnił Orderami Finansowymi jego ubezpieczenia: Generali, z myślą o domu i rodzinie oraz Generali, z myślą o firmie.

Link4 stale ceniony przez klientów

Laur Klienta to ogólnopolski projekt, który wyłania każdego roku najbardziej rozpoznawalne i najchętniej polecane produkty i marki w swoich kategoriach. W tym roku Link4 ponownie otrzymał Złoty Laur Klienta w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz Srebrny Laur w kategorii ubezpieczeń mieszkaniowych. W plebiscycie po raz pierwszy konsumenci wyróżniali także jakość obsługi klientów indywidualnych i pierwsze miejsce również przypadło ubezpieczycielowi z Grupy PZU.

– Dziś już z dumą mogę powiedzieć, że ubezpieczenia komunikacyjne to nasza specjalność – mówi Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4. – W ostatnich latach bardzo koncentrowaliśmy się na rozwoju naszych produktów, bo konsumenci poszukują dziś na rynku jakości i poczucia bezpieczeństwa. Ale dużo serca włożyliśmy też w relacje z naszymi klientami i bardzo się cieszę, że jest to zauważane. To wyróżnienie dla naszych ludzi, którzy każdego dnia odbywają dziesiątki rozmów, by pomóc naszym klientom – dodaje.

W maju 2020 r. Link4 powołał w swoich strukturach Rzecznika Klienta, który nie tylko wspiera procesy reklamacyjne, ale wraz z Zespołem Relacji ds. Klienta projektuje i wdraża dobre praktyki w każdym punkcie kontaktu z klientem.

– Sprawne ułożenie procesów, które mają wspierać naszych klientów, wymaga ścisłej i regularnej współpracy z wieloma zespołami: sprzedażowymi, serwisowymi czy szkodowymi. W Link4 nauczyliśmy się myśleć klientem, tzn. patrzeć na produkt i procesy obsługowe z jego perspektywy. To podróż, która nie ma końca, bo potrzeby klientów zmieniają się z upływem czasu i musimy być zawsze gotowi odpowiedzieć na nie najlepiej jak potrafimy – wyjaśnia Barbara Bochyńska, Rzecznik Klienta Link4.

Generali nagrodzone za szybką i skuteczną transformację

Z kolei Generali Polska zostało nagrodzone przez magazyn „Home&Market” Srebrnym Parasolem w kategorii „Ubezpieczenia majątkowe”. Redakcja doceniła ubezpieczyciela za zaangażowanie w walkę z pandemią i szybkie przeorganizowanie działalności firmy w dobie Covid-19.

– Niezmiernie cieszę się, że nasze działania na rzecz zapewnienia klientom ochrony, pomoc naszym partnerom w organizacji ich działalności, inicjatywy ułatwiające pracownikom funkcjonowanie w trybie home office oraz wsparcie polskich szpitali zostało zauważone przez redakcję „Home&Market”. Zależy nam, żeby nasi klienci oraz agenci czuli, że traktujemy ich po partnersku, dlaczego oczywiste było dla nas to, że w kryzysowej sytuacji, jak pandemia, nie możemy zostawić ich bez wsparcia. Jestem dumny, że zdaliśmy ten egzamin i pokazaliśmy, że jako firma możemy być dla nich partnerem na całe życie – powiedział Roger Hodgkiss, p.o. prezesa Generali Polska.

„Generali Polska bardzo szybko podjęło działania w celu wsparcia wszystkich swoich interesariuszy, szczególnie: partnerów, agentów, klientów i pracowników. Agentom zapewniło narzędzia do pracy zdalnej, aby mogli z zachowaniem bezpieczeństwa dobierać ubezpieczenia klientom, nadal doradzać im i zawierać umowy. Z myślą o klientach Generali zwiększyło zakresy ochrony, umożliwiło zdalne zawarcie większości ubezpieczeń oraz uprościło likwidację szkód, a także rozszerzyło zakres zastosowania narzędzi do oględzin zdalnych. W trosce o pracowników firma wprowadziła szereg inicjatyw, aby wspierać ich podczas pracy zdalnej. Generali zaangażowało się również w pomoc lokalnym społecznościom w walce z koronawirusem. Wsparło zakup 48 respiratorów dla polskich szpitali, przeznaczając na ten cel ponad 1,5 mln zł. Wspólnie z innymi ubezpieczycielami sfinansowało także zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia niewydolności oddechowej dla szpitala MSWiA” – napisano w uzasadnieniu opublikowanym w „Home&Market”.

Redakcja „Home&Market” co roku nagradza najlepsze i najbardziej dynamiczne firmy ubezpieczeniowe w Polsce, przyznając po jednym Srebrnym Parasolu w kategorii ubezpieczeń majątkowych i ubezpieczeń na życie. W tegorocznej edycji do grona wyróżnionych, poza reprezentantami sektora ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń majątkowych, dołączył przedstawiciel brokerów ubezpieczeniowych.

„Home&Market” wyróżnił ponadto Orderami Finansowymi odświeżone w lutym 2020 r. ubezpieczenia: Generali, z myślą o domu i rodzinie oraz Generali, z myślą o firmie. Nagrody zostały przyznane w organizowanym co roku przez miesięcznik plebiscycie na najlepsze produkty i usługi z rynku finansowego i okołofinansowego, które są wsparciem dla biznesu oraz konsumentów.

– Bardzo cieszę się  z tego wyróżnienia. Ostatni rok dla naszych agentów i klientów przyniósł wiele zmian, a wraz z tym zrodziły się nowe potrzeby. Przygotowując odświeżenie oferty, postanowiliśmy odpowiedzieć na jak najwięcej z nich – powiedział Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali TU.

(AM, źródło: Generali, Link4)