Leadenhall Insurance rozbudowuje swoją ofertę ubezpieczeń na życie. Od początku obecnego miesiąca w jego portfelu są dwa nowe produkty: Leadenhall Life VIP oraz Leadenhall Kredyt.
– Wdrożenie dwóch nowych produktów życiowych to konsekwencja realizacji założeń na ten rok w zakresie rozbudowy portfolio produktowego, które wynikają ze słuchania tego, co komunikują nasi partnerzy. Stale obserwujemy rozwój liczby aktywnych pośredników w tej linii ubezpieczeń, czemu sprzyja zarówno otoczenie, jak i autorskie rozwiązania technologiczne, które wspierają obsługę klientów życiowych w zdalnych kanałach sprzedaży. Mam na myśli zarówno współdzielenie formularzy ofertowych z klientem, jak i elektroniczne podpisywanie wniosków ubezpieczeniowych oraz płatności online – komentuje Tomasz Domalewski, dyrektor sprzedaży Leadenhall.
Pierwszym z nowo wprowadzonych produktów jest Leadenhall Life VIP. Jest to polisa skierowana do najbardziej wymagających klientów, poszukujących stałego i wysokiego zabezpieczenia swoich potrzeb – w wysokości co najmniej 2 mln zł. Do tej pory tego typu produkty często charakteryzowały się wysoką ceną, nieakceptowalną dla większości klientów. Dzięki zastosowaniu odpowiednio skrojonej taryfy udało uzyskać się bardzo dobry stosunek składki do zakresu, gwarantując ubezpieczonemu atrakcyjne warunki umowy.
Druga nowość – Leadenhall Kredyt – to ubezpieczenie z malejącą sumą skierowane do osób zaciągających zobowiązania kredytowe, które poszukują ochrony zabezpieczającej wierzytelności banku w sytuacji śmierci kredytobiorcy. Dzięki temu rozwiązaniu ubezpieczony gwarantuje sobie sumę zabezpieczającą obniżające się z czasem saldo kredytowe, a jednocześnie opłaca coraz niższe raty składki.
AM, news@gu.home.pl
(źródło: Leadenhall)