Link4: Barbara Bochyńska Rzecznikiem Klienta

0
852

Link4 jest trzecim ubezpieczycielem z polskiego rynku, w strukturach którego działać będzie Rzecznik Klienta. Jego zadaniem będzie wspieranie ubezpieczonych w towarzystwie w sprawach, które wyczerpują możliwości dostępnych ścieżek reklamacyjnych. Funkcję tę będzie pełnić Barbara Bochyńska.

Według ubezpieczyciela, utworzenie nowej instytucji w jego strukturach ma na celu wzmocnienie relacji firmy z klientami. Rzecznik ma zajmować się najbardziej skomplikowanymi sprawami, które zostały już rozpatrzone w trybie reklamacji, a ich wynik nadal nie satysfakcjonuje klienta. Swoje decyzje będzie podejmować na podstawie obowiązujących przepisów prawa, uwzględniając jednocześnie okoliczności danej sprawy i szeroko pojętą perspektywę klienta. Pomoże także w zrozumieniu najbardziej skomplikowanych spraw. Rzecznikiem Klienta została Barbara Bochyńska, odpowiadająca dotychczas w firmie za relacje z klientem.

– W pełnieniu tej funkcji istotne jest spojrzenie z perspektywy naszego klienta. My tę perspektywę w Link4 rozwijamy od lat, ale czasem potrzebny jest dodatkowy dialog, by dostrzec przestrzeń do konsensusu tam, gdzie go nie ma – wyjaśnia Barbara Bochyńska. – Chcę być w firmie także głosem naszych klientów, bo to od nich często otrzymujemy cenne informacje, które mogą pomóc nam rozwijać wewnętrzne procesy – dodaje.

Barbara Bochyńska związana jest z rynkiem ubezpieczeniowym ponad 20 lat. Przez ten czas zdobywała doświadczenie w kilku towarzystwach ubezpieczeń w obszarze likwidacji szkód majątkowych i osobowych, również tych zgłaszanych w ramach międzynarodowych programów ubezpieczeniowych. Od 2017 roku odpowiadała w Link4 za projekt Prosty Język, zmieniając komunikację z klientami na prostą i zrozumiałą. Od 2019 roku koordynuje prace zespołu odpowiadającego za relacje z klientem.

– Stawianie naszego klienta w centrum wszystkich procesów biznesowych jest zgodne z realizowaną kolejny rok strategią, a powołanie rzecznika klienta to całkowicie naturalny krok w programie strategicznych zmian. Chcemy, by klient czuł się zaopiekowany na każdym etapie naszej wspólnej relacji, nawet jeśli jego ocena różni się od naszej. Nie boimy się trudnych rozmów, bo tam, gdzie rzeczywiście jest przestrzeń do dialogu, chcemy być aktywni – dodaje Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4.

Z Rzecznikiem Klienta mogą skontaktować się osoby, które posiadają już decyzję wydaną w procesie odwołania lub reklamacji. Zgłoszenie można przesłać za pośrednictwem formularza online dostępnego w Strefie Klienta towarzystwa.

Link4 jest trzecim ubezpieczycielem z polskiego rynku, który w ramach swoich struktur utworzył instytucję Rzecznika Klienta. W czerwcu 2015 roku jako pierwsza taką funkcję wprowadziła Ergo Hestia. W grudniu 2017 roku Rzecznika powołał PZU.

AM, news@gu.home.pl

(źródło: Link4)