LINK4 odwołuje się do lokalnego kolorytu w nowej kampanii

0
802

„Nieważne skąd jesteś i co Ci się przytrafi, w LINK4 zadbamy o Ciebie” – pod takim hasłem LINK4 rozpoczął nową kampanię na platformie YouTube. Jej celem jest pokazanie, że niezależnie od tego, gdzie na terenie Polski kierowcę spotka nieszczęście lub szkoda, zawsze może liczyć on na swojego ubezpieczyciela.

Każdy z pięciu spotów kampanijnych o długości 20 sekund ma formę historyjki opowiedzianej w języku gwarowym przez mieszkańców różnych regionów Polski. Podkreśla to lokalny koloryt i nadaje całości zabawny, a zarazem edukacyjny charakter.

Poszczególne odcinki serii odnoszą się do gwary poznaniaków, mieszkańców regionu Podhala, Śląska, języka Kaszubów, a także warszawskiej „korpomowy” – języka używanego przez pracowników dużych międzynarodowych korporacji. Każdą historię dodatkowo ilustruje krótka animacja.

Spoty będą miały emisję w mediach społecznościowych: na platformie YouTube, FB, Instagramie, TikToku i na wybranych portalach internetowych.

(AM, źródło: LINK4)