Logo UNIQA na Warsaw Trade Tower

0
220

Na budynku centrali przy Chłodnej 51 w Warszawie pojawiło się logo UNIQA. Zawisło na wysokości ok. 180 metrów Warsaw Trade Tower i jest drugim najwyżej położonym w Warszawie. Logo umieszczone zostało od wschodniej i zachodniej strony wieżowca.

– Na ten moment czekaliśmy. Z uśmiechem patrzę w górę. To wyjątkowy moment, bo na kolejne lata zmienia się widok Warszawy, a my wpisujemy się w nową historię wieżowca. Warszawę oświetla już logo UNIQA i jest bardzo dobrze widoczne z wielu miejsc naszej stolicy. Podobnie jak nasze logo w Warszawie, chcemy także, by Grupa UNIQA w Polsce na stałe wpisała się w krajobraz polskiej gospodarki jako jedna z wiodących grup ubezpieczeniowych w kraju. To dla nas ogromny powód do dumy uczestniczyć w tym przedsięwzięciu – mówi Marcin Nedwidek, prezes UNIQA w Polsce.

Logo UNIQA zawisło na wysokości 40. i 41. piętra wieżowca, czyli na wysokości prawie 180 metrów. Konstrukcja dwóch logo waży łącznie około 8 ton.

– Nowe logo UNIQA znakomicie wpisuje się w bryłę WTT i zachodzące w nim przemiany, dzięki którym nasz wieżowiec na powrót stał się jednym z najlepszych adresów biurowych w Warszawie. W połączeniu z ponadczasową architekturą budynku i wysokością, na jakiej zawisło, logo UNIQA stało się również jednym z najbardziej charakterystycznych elementów w panoramie stolicy, widocznym z jej najdalszych zakątków mówi Anna Korwin-Kulesza, Asset Management & Leasing Director Globalworth Poland, która jest właścicielem i zarządcą Warsaw Trade Tower.

(AM, źródło: UNIQA)