Łukasz Heinowski pokieruje siecią sprzedaży Superpolisy

0
1874

Z początkiem maja do Grupy Superpolisa dołączył Łukasz Heinowski, obejmując stanowisko dyrektora zarządzającego Superpolisy Ubezpieczenia. W ramach swoich obowiązków odpowiada za rozwój sprzedaży multiagencji w sieci franczyzowo-partnerskiej oraz w placówkach własnych.

– Witam serdecznie Łukasza Heinowskiego w Superpolisie. Zasilił nasze szeregi manager o znaczącej pozycji w branży, osoba świetnie rozpoznawana i pozytywnie kojarzona przez agentów, która przez wiele lat z powodzeniem tworzyła struktury sprzedażowe największego ubezpieczyciela w Polsce. To dla nas olbrzymie wzmocnienie i kolejny ruch, który umocni naszą pozycję wśród czołowych multiagencji w kraju – komentuje Jakub Nowiński, członek zarządu Superpolisy Ubezpieczenia.

– Bardzo się cieszę z nawiązanej współpracy i wiążę z nią olbrzymie nadzieje. Czuję też satysfakcję, bo obecność Łukasza Heinowskiego w naszej firmie to kolejny dowód, że Superpolisa jest dziś bardzo mocną marką, w której karierę chcą rozwijać najlepsi specjaliści ubezpieczeniowi w Polsce – dodaje Maciej Przybyszewski, członek zarządu multiagencji.

Łukasz Heinowski ma wieloletnie doświadczenie na rynku ubezpieczeniowym. Przez ostatnich 16 lat pracował w PZU, gdzie od 2013 r. z kierował kanałami sprzedaży multiagencyjnej i brokerskiej. W styczniu 2020 r. rozstał się z zakładem. Od tamtej pory nie był zawodowo związany z żadnym podmiotem ubezpieczeniowym w Polsce. W strukturach Grupy Superpolisa Łukasz Heinowski jest odpowiedzialny za rozwój sieci sprzedaży multiagencji w zakresie działalności placówek sieci franczyzowo-partnerskich i własnych.

– Dziękuję zarządowi Superpolisy za zaufanie. Doceniam to tym bardziej, że start naszej współpracy przypada na trudny przecież moment walki z epidemią i związany z tym czas gospodarczej niepewności w kraju. Jestem jednak pełen optymizmu, widzę w multiagencji olbrzymi potencjał. Przejmuję w zarządzanie rozwiniętą sieć sprzedaży, działającą w skutecznym i wielokierunkowym modelu biznesowym. To daje nam mocne podstawy, żeby umacniać naszą już i tak silną  pozycję w branży multiagencyjnej – mówi Łukasz Heinowski.

(AM, źródło: Brandscope)