Marcin Dec został prezesem agencji Sigma Bis należącej do PKN Orlen i PZU. Na tym stanowisku zastąpił Tomasza Michalskiego, który pozostanie jednak w zarządzie spółki – podał portal wirtualnemedia.pl.
Marcin Dec poprzednio przez ponad 15 lat był związany z koncernem IPG Mediabrands. Przez ostatnie cztery lata zarządzał jego warszawskim oddziałem.
Sigma Bis rozpoczęła działalność operacyjną pod koniec 2019 r. Jej udziałowcami są Orlen (66%) oraz PZU (34%). Od września obsługuje mediowo największego polskiego ubezpieczyciela. Współpraca PZU z Sigma Bis ma zwiększyć efektywność działań w obszarze marketingu i reklamy oraz pozytywnie wpłynąć na synergię działań największych polskich spółek. Sigma Bis zajmie się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz bieżącym monitorowaniem i rozliczaniem kampanii. Ponadto dom mediowy będzie odpowiadać za zakup i optymalizację mediów offline i online w ramach realizowanych działań kampanijnych. Od 2021 roku ma obsługiwać w takim zakresie spółkę z Grupy PZU – Link4.
(AM, źródło: wirtualnemedia.pl, gu.com.pl)