MDRT Polska z nowym zarządem i planem działań na najbliższe miesiące

0
1825

Ukonstytuował się zarząd stowarzyszenia MDRT Polska. – Przed nami pracowity czas, bo celów jest sporo i to ambitne zadania. Zarówno pod kątem działań wewnątrz naszej organizacji, jak i przy promocji MDRT na zewnątrz. Zarząd jest stworzony tak, by znajdowali się w nim reprezentanci największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Efektem tego pluralizmu będą rozwiązania optymalne dla całego środowiska doradców – mówi Paweł Skotnicki, prezes MDRT Polska.

W skład pierwszego zarządu MDRT Polska weszli:

  • Paweł Skotnicki (agent ubezpieczeniowy Allianz) –  prezes. Dożywotni członek MDRT, najmłodszy w Polsce z tym tytułem. Wielokrotny zdobywca Court of the Table i Top of the Table.
  • Mateusz Majerczak (Generali) – członek MDRT (2021–2024) i Court of the Table (2025). Co roku pomaga ponad 500 rodzinom i przedstawicielom zawodów wysokiego ryzyka.
  • Katarzyna Pilczuk (Profitowi) – ośmiokrotna członkini MDRT. Autorka serii „Zostań doradcą, nie sprzedawcą”.
  • Magdalena Kłącz (Vienna Life Partners) – ekspertka z 16-letnim doświadczeniem. Czterokrotna członkini MDRT. Specjalizuje się w kompleksowej ochronie finansowej klientów.
  • Dorota Nowakowska (PZU) – od 26 lat w branży, mentorka i doradczyni z powołania. Członkini MDRT.
  • Emilia Kaniewska (Pru) – dwukrotna członkini MDRT. Znana jako „optymistyczna agentka”.
  • Piotr Danielewicz (Unum) – członek MDRT od 2019 roku, dwukrotny zdobywca Court of the Table.

Kadencja zarządu MDRT Polska rozpoczęła się we wrześniu.

Celem jest podkreślenie fachowości i etyki doradców ubezpieczeniowych

Nowo powołane władze stowarzyszenia opracowały plan działania na rok 2026. Celem MDRT Polska będzie promocja zawodu doradcy ubezpieczeniowego jako zawodu zaufania publicznego, którego jakość pracy w Polsce jest na wysokim poziomie.

– Jesteśmy po pierwszym spotkaniu świeżo powołanego zarządu MDRT Polska. W jego skład wchodzą osoby z różnych firm i środowisk na rynku. Mamy osobę z PZU, Generali, Allianz, Pru, Unum, Vienna Live Partners, mamy reprezentantkę multiagentów. Gdy spotkaliśmy się to udało nam się ustalić priorytet zadań. Przed nami pracowity rok 2026 pełen ważnych inicjatyw pokazujących pracę agentów i doradców ubezpieczeniowych – zapowiada Paweł Skotnicki. – Ważnym działaniem jest rozszerzenie świadomości na temat MDRT jako benchmarku w branży ubezpieczeniowej. Chcemy podkreślać zawodowstwo, fachowość, mistrzostwo, profesjonalizm oraz to, że w naszej branży jest wiele kompetentnych osób, którym warto zaufać. Nasze działanie będzie skupione wewnątrz środowiska doradców ubezpieczeniowych, ale z naszymi aktywnościami chcemy także wychodzić na zewnątrz. Jednym z działań zidentyfikowanych jako priorytet jest pokazanie ludziom w branży, że istniejemy i jesteśmy środowisku bardzo potrzebni – dodaje.

MDRT Polska chce podnosić kwalifikacje agentów

Prezes dodaje, że MDRT Polska stawia sobie za cel dostarczanie wiedzy doradcom ubezpieczeniowym, co pozwoli im na osiąganie lepszych wyników i możliwość przystąpienia do stowarzyszenia.

– Chcemy, by ci, którzy są obecnie na przeciętnym poziomie, za jakiś czas mieli takie kwalifikacje i takie wyniki, by kwalifikować się co najmniej do poziomu 50% kryterium MDRT, a jak najwięcej osób osiągało poziom pełnego wymagania – wskazuje Paweł Skotnicki. – Startujemy z poziomu 299 członków. Celem pierwszego roku mojej kadencji jest realny wzrost liczby osób zrzeszonych w stowarzyszeniu. Może to będzie 400 osób, może 450. Mamy jako zarząd ambitne plany, a pozytywny feedback z rynku pokazuje nam, że środowisko doradców ubezpieczeniowych jest otwarte na wiedzę, nowe narzędzia i chęć progresu – dodaje.

AM, news@gu.com.pl

(źródło: MDRT Polska )