MetLife umożliwia zdalny zakup ubezpieczeń na życie

0
550

MetLife wprowadził opcję zdalnego zakupu prawie wszystkich oferowanych przez siebie ubezpieczeń na życie. Polisy można nabyć bez konieczności przesyłania oryginałów dokumentów, podczas wirtualnego spotkania lub rozmowy telefonicznej z agentem.

– W obecnej sytuacji naszym priorytetem jest świadczenie usług w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo klientom i naszym agentom. Wszędzie tam, gdzie to możliwe, wprowadzamy zdalne procesy. Od dłuższego czasu większość spraw można załatwić u nas na odległość, teraz także kupić ubezpieczenie, dzięki czemu możemy zaoferować klientom ochronę, której teraz najbardziej potrzebują, a także wesprzeć naszych agentów i ułatwić im pracę w tym wymagającym czasie – mówi Mirosław Kisyk, prezes i dyrektor generalny MetLife.

Sam proces sprzedaży został uproszczony. Zdalnie przeprowadzana jest analiza potrzeb, a wszystkie dokumenty związane z zawarciem umowy ubezpieczenia, np. kalkulacja wysokości składki, OWU, spisany zdalnie wniosek o ubezpieczenie oraz inne ważne informacje, przesyłane są klientom elektronicznie.

– Ze względu na zagrożenie spowodowane koronawirusem zachęcamy klientów do korzystania z tej formy usług. Dzięki temu w bezpieczny sposób możemy oferować klientom dostęp do naszych produktów – wyjaśnia Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego MetLife.

W produktach MetLife nie ma wykluczenia pandemii czy epidemii, w tym koronawirusa. Zachorowanie na COVID-19 oraz jego następstwa są objęte standardową ochroną, w zakresie określonym przez daną umowę ubezpieczenia. Świadczenie jest wypłacane, kiedy klient ma w polisie ochronę w przypadku pobytu w szpitalu z powodu choroby, z uwzględnieniem okresu karencji, który jest określony w ogólnych warunkach ubezpieczenia. Usługi assistance dostępne w ramach wybranych umów dodatkowych również nie zawierają wykluczeń z tytułu pandemii. Klienci, którzy np. mają umowę Konsultacja Medyczna czy Druga Opinia Medyczna, mogą dodatkowo korzystać, bez wychodzenia z domu, z drugiej konsultacji medycznej.

(AM, źródło: MetLife)