Młodsze pokolenia w ubezpieczeniach – cyfrowo i transparentnie

0
678

W erze dynamicznych zmian technologicznych młodsze pokolenia coraz częściej wybierają ubezpieczenia dostępne online. Młodzi ludzie oczekują większej transparentności i elastyczności. Balcia wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom.

– Widzimy zainteresowanie produktami, które odpowiadają na potrzeby stylu życia młodszych osób, np. City Combo to odpowiedź na codzienne przemieszczanie się po mieście, do szkoły czy pracy, obejmuje m.in. hulajnogę, deskorolkę, rower, a w okresie zimowym – narty, a nawet sanki – podkreśla Beata Grott, dyrektorka polskiego oddziału Balcia Insurance SE. – Obecnie wdrażamy na polskim rynku aplikację mobilną Balcia. To rozwiązanie z powodzeniem działa już w innych krajach bałtyckich. Za pomocą kilku kliknięć można ubezpieczyć się, ale także kupić bilet na koncert czy inne wydarzenia rozrywkowe – dodaje.

Cyfrowo i transparentnie

Pokolenia Z i millenialsów są wychowane na postawach otwartości i szybkiego dostępu do informacji. Kierują się przede wszystkim transparentnością i prostotą oferowanych produktów oraz ich warunków. Ważny jest nie tylko łatwy dostęp do oferty, ale również przejrzystość, prosty proces zawierania umowy czy zgłaszania szkody.

– Młodzi ludzie częściej mówią „sprawdzam” – rozliczają firmy z deklaracji marketingowych, nie tolerują zbyt skomplikowanych opisów i procesów. Nasze produkty są dopasowane do stylu życia młodszych klientów, którzy oczekują prostej i przejrzystej oferty online. Dlatego też nasze OWU składają się z zaledwie kilku stron i są napisane prostym językiem, bez żadnych gwiazdek czy ukrytych informacji – mówi Beata Grott. 

(AM, źródło: Balcia)