Posiadacze najnowszych smartfonów Huawei mogą już korzystać z platformy mojePZU – serwisu samoobsługowego, za pośrednictwem którego klienci ubezpieczyciela mogą załatwić zdalnie większość spraw. Jest to efekt zintegrowania aplikacji z Huawei Mobile Services.
MojePZU dostępne było dotychczas jedynie dla posiadaczy starszych modeli telefonów Huawei z GMS. Od 30 września z aplikacji mogą korzystać także właściciele smartfonów opartych o HMS z serii Mate 40, P40 i Mate 30, modeli Y6p, Y5p i P smart 2021 oraz składanego telefonu Mate Xs.
– Zależy nam, aby wszyscy nasi klienci mieli możliwość korzystania z mojePZU, dlatego po udostępnieniu aplikacji na starsze urządzenia oparte o Google Mobile Services, przyszła kolej na najnowsze modele Huawei. Aplikacja PZU cieszy się dużym zainteresowaniem – konto na mojePZU ma już ponad 2 mln klientów. Z myślą o ich wygodzie stale wprowadzamy udogodnienia i nowe funkcje w aplikacji – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor do spraw e-commerce PZU.
(AM, źródło: PZU)