Nationale-Nederlanden: Nowy portal dla ojców

0
734

Nationale-Nederlanden we współpracy z Ringier Axel Springer (RAS) stworzyło serwis najwiekszykibic.onet.pl. Można w nim znaleźć materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.

W serwisie można znaleźć wskazówki, jak rozwijać w dziecku dobre nawyki, aktywności, w które warto się zaangażować, a także pomysły, jak zorganizować życie domowe, tak aby przebiegało ono harmonijnie i bez zakłóceń. Wyróżnikiem serwisu jest możliwość współtworzenia treści przez czytelników. To oni decydują, które tematy chcieliby czytać w pierwszej kolejności, a także mogą dzielić się bazą ciekawych miejsc do odwiedzenia. Dzięki temu powstanie interaktywna mapa ciekawych i przyjaznych rodzinom miejsc.

W ramach platformy Największy Kibic dostępne są materiały tworzone we współpracy z psycholożką i dziennikarką Małgorzatą Ohme oraz Kamilem Nowakiem, autorem jednego z najpopularniejszych parentingowych blogów w Polsce – Blog Ojciec.

– W serwisie Największy Kibic kładziemy nacisk na relacje ojciec-dziecko. Są to więzi, które trzeba pielęgnować i wspierać. Dlatego stworzyliśmy konkurs dla kobiet, który ma je zachęcić do zastanowienia się, za co doceniają i za co chciałyby podziękować ojcom swoim dzieci – mówi Marta Maszewska-Danielewicz z Nationale-Nederlanden.

Serwis jest dostępny pod adresem:

https://najwiekszykibic.onet.pl/

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)