Tysiąc wirtualnych biur dla agentów w serwisie Bezpieczny.pl

0
708

Spersonalizowane strony internetowe otrzymają wybrani pośrednicy współpracujący z serwisem Bezpieczny.pl. Nowoczesne witryny pozwolą na skuteczniejsze pozyskiwanie klientów w internecie oraz wzmocnią markę osobistą agenta.

– Znam wiele firm, które tworzą lokalne biura franszyzowe, brandując je nazwami dystrybutorów lub towarzystw ubezpieczeniowych, zwłaszcza w Polsce powiatowej i gminnej. Proces brandowania biur jest jednak bardzo kosztowny i wymagający operacyjnie. Postanowiliśmy działać alternatywnie oraz uzupełniająco, zwiększając bezpośrednią rolę osoby fizycznej jako pośrednika, tworząc relacje z klientem – tłumaczy Andrzej Adamczyk, prezes Bezpieczny.pl.

Strony mają być w pełni responsywne, czyli dostosowane zarówno do przeglądania za pośrednictwem komputera, jak i smartfona. Pozwolą na szybki kontakt z agentem oraz znalezienie jego biura na mapie. Dodatkowo strony będą połączone z mechanizmem geolokalizacyjnym Google, który zwiększa zauważalność strony w najbliższej okolicy agenta.

Jeszcze w tym roku swoje witryny otrzyma pierwszy tysiąc pośredników współpracujących z Bezpieczny.pl. Czterystu z nich otrzyma również od serwisu dedykowane domeny internetowe.

– Obecnie dla zdecydowanej większości klientów głównym źródłem informacji o produkcie ubezpieczeniowym jest internet. Transakcja z kolei, czyli sposób zawarcia umowy ubezpieczeniowej, uzależniona jest wyłącznie od preferencji konsumenta, z którymi nie należy walczyć, tylko  się do nich dostosować. Tymczasem offline’owy, organiczny pośrednik nie posiada zwykle wystarczających zasobów ekonomicznych oraz technologicznych (zaplecze informatyczne), by utrzymać stronę internetową na najwyższym technologicznym poziomie – dodaje Andrzej Adamczyk.

Z oferty będą mogli skorzystać zarówno agenci wyłączni Generali, jak multiagenci i „multiofwce” (istnieje możliwość umieszczenia na stronie logotypów wszystkich oferowanych towarzystw).

(AW, źródło: Bezpieczny.pl)