17 czerwca rusza akcja „Zrób sobie Dzień na U”, która ma na celu zachęcić do regularnej profilaktyki zdrowotnej. Akcja jest częścią kampanii „Dzień na U” Fundacji Rak’n’Roll. Partnerem przedsięwzięcia jest Nationale-Nederlanden.
Celem prowadzonej od 2019 r. kampanii „Dzień na U” Fundacji Rak’n’Roll jest zbudowanie wśród kobiet i mężczyzn nawyku regularnego wykonywania badań profilaktycznych, jak również zachęcenie pracodawców do przyznania pracownikom dodatkowego czasu wolnego na ich wykonanie w godzinach pracy.
Zainicjowana w ramach kampanii akcja „Zrób sobie Dzień na U” obejmie pięć kolejnych dni od 17 do 21 czerwca. Podczas inicjatywy mieszkańcy pięciu miast – Białegostoku, Białej Podlaskiej, Zamościa, Przemyśla i Rzeszowa – będą mieli możliwość skorzystania z wybranych badań profilaktycznych. Każdego dnia Medbus przeniesie się do innej miejscowości, zapewniając łatwy dostęp do diagnostyki dla lokalnych społeczności. Liczba miejsc na badania jest ograniczona. Partnerem tegorocznej akcji zostało Nationale-Nederlanden.
– Jako organizacja zaangażowana społecznie od wielu lat wspieramy różne inicjatywy mające na celu promocję profilaktyki zdrowotnej, dlatego już po raz kolejny zaangażowaliśmy się we wsparcie kampanii „Dzień na U” oraz jej kolejnej odsłony w postaci akcji „Zrób sobie Dzień na U”. Dzięki niej wielu Polaków będzie miało możliwość potwierdzenia swojego zdrowia w mobilnym gabinecie i zadbania o nie w sposób odpowiedni i regularny. Liczymy, że mieszkańcy południowo-wschodniej Polski chętnie odwiedzą mobilny gabinet i skorzystają w nim z porad doświadczonych specjalistów. – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)