Nationale-Nederlanden znalazło się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce, uzyskując tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2023”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów klientów, którzy oceniają jakość obsługi niemal 40 tys. organizacji z ponad 200 branż.
„Gwiazdy Jakości Obsługi” wyłaniane są na podstawie badania satysfakcji konsumentów. Analizowane są w nim: wskaźnik jakości obsługi, który opisuje, w jakim stopniu klienci są zadowoleni z różnych obszarów jakości obsługi oraz Net Promoter Score (NPS) określający, jakie jest prawdopodobieństwo, że klienci zarekomendują firmę swoim bliskim.
W 2022 roku wskaźnik jakości obsługi dla Nationale-Nederlanden wyniósł aż 86,4%. Oznacza to, że jest wyższy od wskaźnika ogólnopolskiego o 10 punktów procentowych. Ocena marki odnotowała spory wzrost, pomimo ogólnego spadku oceny jakości obsługi w Polsce.
– Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” cieszy szczególnie, ponieważ przyznają go sami klienci. W Nationale-Nederlanden dbamy, by zapewnić im najlepsze doświadczenia na wszystkich etapach – od doboru ochrony po wypłatę świadczenia. W ostatnich latach zbudowaliśmy dla naszych klientów wygodną platformę Moje NN do obsługi ich produktów online, upraszczamy komunikację z naszymi klientami i usprawniamy procesy obsługi. Stale pracujemy nad podnoszeniem jakości obsługi przez naszych pracowników. Zdobycie tytułu to wyraz uznania oraz dowód, że klienci doceniają nasz zapał i codzienną pracę. Potwierdzają to wyniki badania. Klienci wskazali w nim, że obsługę w Nationale-Nederlanden doceniają przede wszystkim za profesjonalizm i zaangażowanie w rozwiązywaniu problemów. Docenili też prostą komunikację i wygodne korzystanie ze strefy online – mówi Aleksandra Gorbacz-Andruk, dyrektorka Centrum Eksperckiego ds. Doświadczeń Klientów Nationale-Nederlanden.
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)