NAU: Technologia i strategiczne partnerstwo kluczem do zwiększenia sprzedaży

0
667

Mija rok od debiutu na rynku NAU24. Dziś to już nie tylko nowoczesne narzędzie online’owe, ale cały ekosystem, na który dodatkowo składają się aplikacja mobilna i rozbudowane wsparcie backoffice’owe.

NAU24 pozwoliło wielu agentom nie tylko utrzymać dotychczasowy portfel klientów, ale też zwiększyć sprzedaż w czasie spowolnienia gospodarki, przenosząc ich pracę tam, gdzie znajdują się konsumenci – do sieci. Okazało się to kluczowe w czasie pandemii.

Przewaga konkurencyjna agenta

NAU24 to autorskie narzędzie NAU SA. Umożliwia agentom porównywanie ofert kilkunastu towarzystw ubezpieczeniowych, przygotowywanie na ich podstawie kalkulacji dla klientów i automatyczne wystawianie polis. Pozwala przenieść obsługę klientów do online’u i pozostać z nimi w kontakcie 24 godziny na dobę.

W efekcie generowanie przychodów odbywa się także po zamknięciu biura stacjonarnego, a agent może skutecznie rozwijać swoją działalność poza lokalnym rynkiem, obsługując klientów z każdego zakątka Polski.

– NAU 24 jest także platformą współpracy pomiędzy agentem i naszym back office – mówi Jolanta Kossakowska-Wojdaszka, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Rozwoju Sieci Agencyjnej w NAU.

W zeszłym roku stworzyliśmy zespół ekspertów, którzy stacjonarnie uzupełniają działalność regionalnych dyrektorów sprzedaży obsługujących agentów w terenie. Zadaniem ekspertów jest m.in. merytoryczna pomoc przy kalkulacjach i tworzeniu ofert w NAU24, wsparcie we wszelkich sprawach związanych z systemami poszczególnych TU oraz rozwiązywanie pozostałych problemów, które mogą pojawić się w codziennej pracy agenta.

Jeszcze więcej technologii

W momencie uruchomienia NAU24 dawało agentowi możliwość przejścia przez pełną ścieżkę sprzedaży w maksymalnie 5 minut. – Dziś jest jeszcze krócej: 3 minuty – mówi Rafał Woźniak, dyrektor Działu Projektów IT w NAU. Jak to możliwe?

– System jest cały czas rozwijany, a naszym głównym celem jest maksymalne ułatwienie agentowi wykonywania codziennych obowiązków – zaznacza Rafał Woźniak. – W marcu udostępniliśmy zintegrowaną z NAU24 aplikację mobilną na smartfony.

Umożliwia ona m.in. zdalne wykonanie oględzin pojazdu w zakresie ryzyka autocasco. Wykonane zdjęcia są przekazywane do NAU24 i automatycznie łączone z konkretnym pojazdem wraz z kalkulacją, a dla wybranych towarzystw bezpośrednio rozliczane.

Aplikacja umożliwia także zeskanowanie kodu Aztec znajdującego się w każdym dowodzie rejestracyjnym. Dzięki pełnej integracji aplikacji z systemem pozyskane dane bezpośrednio trafiają do NAU24 w formie częściowo wypełnionej kalkulacji, co znacząco skraca czas obsługi klienta.

Zaufany partner biznesowy

Nowoczesny agent działa dziś jak przedsiębiorca chcący możliwie szybko dostarczyć jakościowy produkt, w preferowany przez klienta sposób.

– Celem NAU jest profesjonalnie mu w tym pomóc. Dlatego merytorycznie i technologicznie wspieramy agenta w podążaniu za konsumentem – mówi Adam Rowicki, prezes zarządu NAU.

Pandemia jest czasem, w którym wymagania w tym zakresie znacząco wzrosły. Podobnie jak potrzeba biznesowego współdziałania i solidarności.

W czasie pandemii NAU uruchomiło program Tarcza 5.0, w którym dzięki zwiększonej prowizji agenci mogą efektywnie chronić swoje przychody. Obecnie trwa jego druga edycja. Ze względu na olbrzymie zainteresowanie i przedłużające się ograniczenia rozważane jest przedłużenie programu.