Nowa kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia

0
379

PKO Ubezpieczenia wraz z PKO BP przygotowały nową kampanię reklamową swojej oferty ubezpieczeń, pod hasłem „Najlepsza droga to ta, którą wybierasz”. Przedmiotem kampanii są ubezpieczenia turystyczne, komunikacyjne, mieszkaniowe. Dodatkowo reklamy promują omnikanałowość usług bankowych oraz Konto dla młodych PKO BP.

W ramach prowadzonych działań reklamowych przygotowane zostały trzy piętanstosekundowe spoty produktowe, które będą wspierać główny spot wizerunkowy banku. Wśród nich znajduje się materiał promujący ofertę PKO Ubezpieczenia, a także bankowe Konto dla młodych oraz omnikanałowość usług bankowych. Spoty będą wyświetlane rotacyjnie w kilkunastu stacjach, w tym obu głównych kanałach TVP, w Polsacie oraz stacjach tematycznych.

Reklama będzie także prowadzona w przestrzeni online – na YouTubie, w największych polskich portalach informacyjnych (Wirtualne Media, Onet), popularnych aplikacjach mobilnych (Spotify), mediach społecznościowych (FB, Instagram, Pinterest) i w środowisku Google.

Kampania potrwa do końca sierpnia.

(KS, źródło: PKO Ubezpieczenia)