Co ubezpieczenia mają wspólnego z niemieckim porno? O tym opowie Paweł Tkaczyk – autor książek „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” i „Narratologia”. Z podcastu dowiesz się również:
- Co to są mikromomenty i jak je wykorzystywać w sprzedaży ubezpieczeń?
- O czym chce słuchać twój klient?
- W jaki sposób skutecznie budować markę osobistą?
- Co możesz zrobić, żeby potencjalny klient właśnie od ciebie chciał kupić polisę?
- Jak wejść do głowy klienta?
- Czy grywalizacja może przydać się agentowi ubezpieczeniowemu?
- Jak żonglować wartością?
- Jak być jak fryzjer, który strzygł Cameron Diaz?
- Jak wykorzystać efekt naturalnego snobizmu w ubezpieczeniach?
- Jakie jest źródło twojej siły?
PS Jeśli masz chęć, zrób z Pawłem Tkaczykiem 11 kroków do silnej marki osobistej.