W styczniu 2018 r. poznaliśmy strategię #nowePZU. Jakie plany ma lider rynku wobec multiagentów? Opowiada o tym Łukasz Heinowski, dyrektor Biura Sprzedaży Multiagencyjnej i Brokerskiej PZU SA.
W planie na najbliższe tygodnie i miesiące:
- uproszczona ścieżka sprzedaży PZU Dom (a potem również PZU Auto)
- kolejne spotkania Grupy Konsultacyjnej
- produkty życiowe i zdrowotne w ofercie multi
- Pulpit Agenta – czyli nowa, przyjazna twarz Everesta
- aplikacja do szybkiego robienia zdjęć uszkodzonego pojazdu
- rozwój grupy na Facebooku
- dalsza specjalizacja infolinii Zdalnego Wsparcia Agenta
- co miesiąc spotkania z multiagentami w terenie
W tle oczywiście rentowność, silny akcent na produkty majątkowe, a po stronie PZU więcej uproszczeń i jeszcze więcej spotkań z multiagentami.