OLX i KioskPolis.pl uruchomili porównywarkę ubezpieczeń komunikacyjnych

0
773

KioskPolis.pl oraz OLX podpisały umowę o współpracy, w ramach której użytkownicy serwisu od listopada mogą kupić ubezpieczenie komunikacyjne OC, AC, assistance i NNW. W porównywarce dostępnych jest ponad 40 ofert takich marek, jak AXA, Benefia, Generali, LINK4, MTU24.pl, Proama i TUZ.

– Cieszymy się, że dzięki tej współpracy nasi użytkownicy zyskują możliwość bezpiecznego zakupu ubezpieczenia samochodu. Ubezpieczenie już nie musi być długim i żmudnym procesem, jestem przekonany, że zyska ono wielu zwolenników – mówi Cezary Rogulski, szef Biura Reklamy Grupy OLX.

W porównywarce ubezpieczeń komunikacyjnych użytkownicy OLX w szybkim i intuicyjnym procesie mogą w mniej niż 2 minuty poznać ofertę ubezpieczenia samochodu, porównać szczegóły, kupić i zapłacić w jednym miejscu.

Proces znalezienia, porównania i zakupu ubezpieczenia w porównywarce nie wymaga przenoszenia się do zewnętrznych serwisów ubezpieczycieli. Serwis jest przystosowany do urządzeń mobilnych. Czas oczekiwania na ofertę można dodatkowo skrócić, podając zeskanowany kod Aztec z dowodu rejestracyjnego. Inną opcją jest zaawansowane filtrowanie ofert, dzięki któremu klienci mogą zapoznać się tylko z ofertami ubezpieczeniowymi spełniającymi wybrane kryteria. Płatność odbywa się przez Internet, a polisa wysyłana jest na adres mailowy.

– Idea, która od samego początku przyświeca naszej porównywarce, to intuicyjność, szybkość i bezpieczeństwo, zarówno przy porównaniu, jak i przy zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego. Osiągnięcie tego efektu nie byłoby możliwe bez zastosowania zaawansowanych technologii, a takimi dysponujemy w KioskPolis.pl. Dostarczane naszym partnerom innowacyjne rozwiązania typu „plug-and-play”, które pozwalają na szybką i nieskomplikowaną integrację, dzięki czemu już wcześniej zaufali nam tacy partnerzy jak Bankier.pl, Yanosik czy sklepopon.com, a teraz dołącza do nas lider serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Jestem przekonany, że korzyści z tej współpracy zostaną docenione przede wszystkim przez jej użytkowników – komentuje Wojciech Fronckiewicz, prezes zarządu KioskPolis Holding.

(AM, źródło: KioskPolis.pl)