6 listopada w centrum konferencyjnym Kochtex spotkają się agenci i multiagenci oraz przedstawiciele firm okołobranżowych, którzy chcą pozyskiwać więcej klientów i więcej sprzedawać. Otwarta dla wszystkich chętnych konferencja jest rozwinięciem formuły działania grupy facebookowej pod tą samą nazwą – Mistrzowie Marketingu i Sprzedaży Ubezpieczeń. Patronat nad wydarzeniem objęła „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się między innymi: Ewelina Kałużna, Jakub Matwiejew, Waldemar Poberejko, Marta Piasecka i Marcin Konopka.
– Wyniki ankiet i komentarze oraz rozmowy z zaprzyjaźnionymi agentami wskazują jasno: istnieje potrzeba podzielenia się doświadczeniami w luźnej atmosferze, w połączeniu z rozmowami z ekspertami, praktykami marketingu i sprzedaży ubezpieczeń. Branża ma potrzebę spotkania się, networkingu, wyłapania nowinek i sprawdzonych rozwiązań. Tworzymy specjalnie do tego przestrzeń, miejsce i czas. Program spotkania został tak dopasowany, aby równoważyć pomiędzy prelekcjami a networkingiem – wyjaśnia Marcin Kowalik, założyciel grupy i organizator konferencji.
Program konferencji
- 10:00 – rejestracja / networking
- 10:30 – start
- 10:30 – Ewelina Kałużna: „Co u mnie działa w sprzedaży ubezpieczeń na Facebooku. Czego nie robię”.
- 11:30 – Marcin Kowalik: „10 ułatwień w pozyskiwaniu klientów ubezpieczeniowych. Czego nowego nauczyłem się, pozyskując leady dla zaprzyjaźnionych multiagencji”.
- 12:30 – przerwa / networking
- 13:00 – debata „Skuteczny, zdalny, zyskowny multiagent w 2022” (Ewelina Kałużna, Marcin Konopka, Jakub Matwiejew, moderacja: Marcin Kowalik)
- 14:00 – Waldemar Poberejko, Marta Piasecka: „Przyszłość biznesu ubezpieczeniowego w ubezpieczeniach na życie”
- 15:00 – networking
- 15:30 – zakończenie spotkania.
Z wystąpień konferencyjnych uczestnicy spotkania dowiedzą się między innymi:
- jak wykorzystać media społecznościowe, w tym Facebook, aby sprzedawać więcej ubezpieczeń,
- z jakich haków i sposobów korzystają inni agenci, którzy mają już sukcesy na koncie,
- jak radzić sobie w biznesie ubezpieczeniowym w trakcie i po pandemii czy lockdownu,
- jak oszczędzić swój czas w pracy i zwiększyć przychody,
- jak branża ubezpieczeniowa widzi swoje szanse na większą sprzedaż w 2022 roku.
Uczestnicy konferencji w cenie biletu zyskają dostęp do wyżej wymienionych ekspertów branżowych oraz innych agentów i multiagentów, z którymi będą mogli wymienić się doświadczeniami, a także poszukać możliwości współpracy.
Bilety są dostępne pod adresem:
https://marcinkowalik.online/produkt/6112021/
(am)