Na żywo jak dawniej, ale po nowemu

0
416

Należąca do rynku Lloyd’s firma brokerska Tysers rozwinęła i zróżnicowała swoje specjalistyczne produkty i usługi ubezpieczeniowe dotyczące imprez rozrywkowych, aby odzwierciedlić nową specyfikę imprez z udziałem publiczności.

Dla sektora koncertów i imprez na żywo broker opracował dwa plany:

  • Tysers Freelancers – rozwiązanie ubezpieczeniowe online, dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zapewniające ochronę osobom na własnym rozrachunku, pracującym w branży koncertowej w Wielkiej Brytanii i Europie;
  • Tysers Elite – ochronę aktywów i pasywów dla pracujących w branży festiwalowej, w tym zespołów w trasie.

Tysers podkreślił, że nie przestawał pomagać klientom poruszać się w coraz trudniejszym i ewoluującym krajobrazie ryzyka podczas pandemii. Szczególnie unikatowa polisa Tysers na wypadek niepojawienia się artysty i odwołania imprezy na żywo zapewniła ochronę licznym klientom, pokrywając ok. 500 mln euro wypłaconych odszkodowań.

Tysers był również motorem kampanii na rzecz planu ubezpieczeniowego ze wsparciem rządowym, umożliwiającego powrót do organizowania festiwali i imprez z publicznością. Działania te zaowocowały pierwszym tego rodzaju programem reasekuracyjnym: Live Events Reinsurance Scheme.

– Ostatnie półtora roku było trudne dla naszych klientów i ich branży, ale jesteśmy silniejsi tym doświadczeniem i jestem dumny, widząc jak nasi pracownicy troszczą się o naszych klientów – skomentował Bob Pybus, kierujący działem brokerskich usług detalicznych, członek komitetu wykonawczego Tysers.

– Nagrodą za poświęcenie i zaangażowanie naszych utalentowanych pracowników jest powrót przychodów z ubezpieczeń imprez oraz majątkowych i wypadkowych do poziomów z 2019 r. – podkreślił Paul Chapman, dyrektor zarządzający Tysers. – Dowodzi to siły marki Tysers w najważniejszych liniach biznesowych, a nasze nowe produkty odzwierciedlają naszą zdolność do przyszłościowego myślenia i nastawienia na klienta.

Tysers jest wiodącym niezależnym brokerem Lloyd’s, z siedzibą w Londynie i biurami na całym świecie. Działa w 140 krajach, zatrudnia ponad 1000 doświadczonych i utalentowanych pracowników, którzy rocznie obsługują składkę przekraczającą 2,75 mld funtów.

AC