Blog - Strona 126 z 1471 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 126

Jestem niezależna finansowo i swobodnie dysponuję swoim czasem

0
Marzena Jarosz

Z zawodu jestem nauczycielką, od 2003 r. pracowałam w przedszkolu. I chociaż była to przyjemna praca, nie dawała mi poczucia spełnienia zawodowego ani życiowego.

Rok 2014 okazał się dla mnie czasem bardzo trudnym, także finansowo – zostałam sama z trójką małych dzieci: 4,5-miesięczną Elizą, 6-letnim Dominikiem i 12-letnią Wiktorią (która dzisiaj pracuje razem ze mną w OVB).

Wtedy podjęłam bardzo ważną decyzję – rozpoczęłam współpracę z OVB. Wiedziałam, że muszę zadbać o finanse, aby zapewnić dzieciom utrzymanie. Nie chciałam mieszkać w wynajętym mieszkaniu, ale we własnym domu. Marzyłam o samochodzie, którym mogłabym wozić dzieci do szkoły, do lekarza, jeździć po zakupy. Chciałam po prostu zapewnić im odpowiednie warunki i poziom życia. Wówczas były to dla mnie najważniejsze cele, a dzieci największą motywacją.

W OVB znalazłam dokładnie to, czego szukałam. Elastyczny i dopasowany do moich aktywności czas pracy, a także możliwość wykonywania pracy zdalnie pozwalały mi zajmować się dziećmi i jednocześnie zarabiać pieniądze.

Jako doradca OVB bardzo doceniam możliwość korzystania z nowoczesnych narzędzi cyfrowych oferowanych przez firmę, a także niezwykle przydatne w pracy doradczej materiały, takie jak np. analiza potrzeb klienta. Ten dokument, opracowany przez OVB, pomaga dokładnie przeanalizować sytuację finansową i dopasować produkty ubezpieczeniowe indywidualnie do potrzeb każdego klienta.

Jest jeszcze jeden bardzo ważny aspekt współpracy z OVB – możliwość zbudowania własnej struktury, co zapewnia nam dochód pasywny i zabezpieczenie finansowe w różnych sytuacjach życiowych.

Dzięki temu modelowi biznesowemu rozwinęłam swoje umiejętności menedżerskie i teraz zapraszam do współpracy osoby, które tak jak ja chcą podjąć się nowych wyzwań i zmienić własne życie na lepsze.

Dzięki OVB zwolniłam się z etatowej pracy, osiągnęłam założone cele – wybudowałam dom, kupiłam bezpieczny samochód, zaczęłam zabierać dzieci na wymarzone wakacje. Wtedy właśnie w pełni poczułam ideę OVB i postanowiłam jeszcze bardziej rozbudowywać własną strukturę. Zaczęłam też pojawiać się na listach rankingowych OVB.

Odniosłam sukces, nie tylko w Polsce, ale także na skalę międzynarodową – w ubiegłym roku w kategorii rozbudowa grupy bezpośredniej zajęłam drugie miejsca w Europie i odebrałam nagrodę w Niemczech, podczas wielkiej corocznej gali w Düsseldorfie. Wygrałam też kilka zagranicznych wycieczek i awansowałam na stanowisko dyrektora okręgu.

Obecnie jestem niezależna finansowo i bardzo cenię sobie swobodne dysponowanie moim czasem. W tym roku priorytetem było otwarcie własnego biura. Kupiłam więc nieruchomość w Bytomiu Odrzańskim, gdzie mieszkam, i pod koniec października br. wraz z zespołem świętowaliśmy uroczystość otwarcia.

Nie spoczywam na laurach i mam sprecyzowane kolejne cele na przyszłość – zbudowanie 300–400-osobowej struktury oraz uzyskanie kolejnych awansów – na dyrektora regionalnego, a następnie na dyrektora krajowego. To właśnie motywuje mnie do działania.

Marzena Jarosz
dyrektorka okręgu OVB Polska

Proste zadanie agenta

0
Adam Kubicki

Zadanie agenta jest proste. Jest nim pozyskiwanie i zatrzymanie klientów. Twoim zadaniem jest znalezienie klientów, a następnie zaopiekowanie się nimi w taki sposób, aby pozostali ci wierni i jeszcze przyprowadzili swoich przyjaciół.

Mimo jasności tego zadania wykorzystywanie dnia pracy nie zawsze skupia się na tych dwóch elementach. Powinieneś poświęcać 80% swojego czasu na pozyskiwanie klientów, a pozostałe 20% na ich zatrzymywanie. Z badań wynika, że handlowiec, który nie ma żadnych klientów, cały swój czas poświęca na ich pozyskiwanie. Gdy już uda mu się przeprowadzić kilka transakcji, łatwiej jest mu kontaktować się z bieżącymi klientami – pod różnymi pozorami – niż narażać się na ryzyko odrzucenia związane z próbami znalezienia nowych klientów.

Jeśli będziesz miał w zwyczaju ciągle kontaktować się ze swoimi aktualnymi klientami, to jednocześnie nabierzesz nawyku nieposzukiwania nowych klientów. Będziesz wolał rozmawiać ze znanymi ci ludźmi, niż ryzykować odrzucenie, jakie może cię spotkać podczas prób poszukiwania i pozyskiwania nowych klientów.

Dlatego właśnie w każdej minucie każdego dnia powinieneś walczyć z tą naturalną skłonnością, zadając sobie pytanie: Kto będzie moim następnym klientem? To właśnie na to powinieneś nakierować swoje wysiłki i nad tym musisz pracować przez cały czas. Oczywiście zapewnienie dobrej obsługi dotychczasowym klientom również jest ważne, ale powinieneś zajmować się tym jedynie w międzyczasie – pomiędzy próbami znalezienia nowych możliwości zbytu.

Praca agenta od zawsze składa się z trzech podstawowych komponentów: pozyskiwania klienta, prezentacji oferty i podtrzymywania kontaktów w celu zamknięcia sprzedaży. Pozyskiwanie klientów sprowadza się do zapełnienia „lejka sprzedażowego” poprzez nieustanne wyszukiwanie nowych potencjalnych klientów. Jednym z najlepszych sposobów wykorzystania czasu jest poświęcenie pierwszych 90 minut każdego dnia pracy na pozyskiwanie nowych klientów – aktywne ich poszukiwanie. Nie sprawdzaj poczty elektronicznej, nigdzie nie dzwoń, nie pij kawy i nie rozmawiaj ze swoimi współpracownikami. Punktualnie o 8.30 lub 9 zabierz się do roboty i przez najbliższe półtorej godziny poszukuj ludzi, z którymi warto spróbować nawiązać kontakt.

Prezentacja oferty to etap, na którym tak naprawdę przeprowadza się sprzedaż. Zdecydowaną większość prezentacji (95%) można jeszcze bardziej ulepszyć i poprawić. Czasem drobna, prosta zmiana może spowodować skok w sprzedaży. W swojej prezentacji pokazujesz klientom, że twoja propozycja stanowi idealne rozwiązanie ich problemu lub też doskonale zaspokaja ich potrzebę. Twoje zarobki w znacznej mierze zależą od tego, jak dobrze ci się to uda.

Po przeprowadzeniu skutecznej prezentacji musisz podtrzymywać kontakt z klientem i doprowadzić do zamknięcia sprzedaży. W sprzedaży tym ostatnim, wykańczającym uderzeniem jest zamknięcie sprzedaży – nakłonienie klienta do zakupu i uzyskanie podpisanego przez niego zamówienia lub umowy.

Stosując zasadę Pareta, powinieneś poświęcać 80% swojego czasu na pozyskiwanie klientów i przeprowadzanie prezentacji, a 20 na dalsze czynności. I nie pomyl jednego z drugim. Nie wpadnij w pułapkę, w którą łapie się większość sprzedawców (w tym także i ja wiele lat temu) i nie wydzwaniaj w nieskończoność do kogoś, kto ani nie powie „tak”, ani nie powie „nie”. Niezdecydowany potencjalny klient marnuje coraz więcej i więcej twojego czasu, gdyż nie chcesz tak po prostu odpuścić i spisać na straty tego czasu, który już w niego zainwestowałeś.

Adam Kubicki
adam.kubicki@indus.com.pl

Allianz znów rośnie w „majątku”

0
Marcin Kulawik

Marcin Kulawik, prezes Allianz Polska, w wywiadzie dla „Dziennika Gazety Prawnej” ujawnił, że po latach spadków biznes majątkowy ubezpieczyciela powrócił na ścieżkę wzrostu.

Szef grupy przyznał, że po dwóch latach od fuzji z Avivą Allianz przekracza w zakresie sprzedaży i wyniku finansowego zarówno plan roczny, jak i ten opracowywany w momencie akwizycji. Sam zysk operacyjny grupy za trzy kwartały wyniósł 250 mln euro. Firmie udało się również utrzymać bardzo dobre wyniki w biznesie życiowym, a na dodatek działalność majątkowa przestała się kurczyć i rosła równo z rynkiem. Marcin Kulawik zadeklarował także, że w III kwartale 2025 roku zakończy się fuzja z Avivą. W efekcie dotychczasowego procesu połączenia obu firm synergie kosztowe Allianz wyniosły około 50 mln euro, przy redukcji zatrudnienia, która dotyczyła centrali, i funkcjach wewnętrznych rzędu 20-30%.

Prezes przyznał też, że utrzymanie dwóch sieci sprzedaży własnej, prowadzonych w niezależny od siebie sposób, tj. majątkowej z Allianz i życiowej dawnej Avivy (ma to być rozwiązanie docelowe) sprawiło, wymiany cross-sellingowe były umiarkowane. Dodał, że obecnie do 10% klientów posiada równocześnie produkt obu zakładów. Marcin Kulawik pochwalił się, że w ciągu ostatnich 5 lat jego firma odmłodziła sieć o 10 lat. W I półroczu  osoby z 5-letnim stażem zrealizowały 40% nowego biznesu życiowego. Z kolei w biznesie majątkowym Allianzowi udało się w tym roku wejść na ścieżkę wzrostu, a co więcej – dzięki poprawie wyników we wszystkich liniach produktowych. Były one efektem m.in. zmian w funkcjonowaniu sieci własnej.

Zapytany o możliwe akwizycje, Marcin Kulawik stwierdził, że w przypadku pojawienia się interesującej propozycji Allianz jest gotów „podejść do tematu”. Zdaniem prezesa w Polsce ewentualne przejęcia dotyczyłyby głównie dystrybutorów, przede wszystkim w segmencie życiowym. Dodał też, że mimo wysokiej ekspozycji na terenach zalanych przez wrześniową powódź, jej koszty wyniosą kilka milionów złotych. A i tak zakład spodziewa się zrealizować całoroczny plan zysku z  nawiązką.

Marcin Kulawik ujawnił również, że w tym roku inflacja szkodowa w biznesie komunikacyjnym Allianz plasuje się poniżej średniej rynkowej, dzięki m.in. skutecznej walce z fraudami oraz kierowaniu części klientów do bardziej ekonomicznych napraw w sieci warsztatów współpracujących.

„Dziennik Gazeta Prawna” z 19 listopada, Łukasz Wilkowicz „Zdobyliśmy kredyt zaufania właściciela

(AM, źródło: „DGP”)

VeloBank: Aktywni klienci zapłacą mniej za Pakiet Medyczny

0
Źródło zdjęcia: Canva

VeloBank udostępnił klientom opracowany przez Allianz Partners Pakiet Medyczny. Jest on dostępny m.in. w ramach programu lojalnościowego VeloKorzyści. Najbardziej aktywni mają szansę otrzymać produkt w wersji indywidualnej całkowicie za darmo.

25 specjalizacji i szybkie terminy

Klient VeloBanku, który dołączy do programu lojalnościowego VeloKorzyści, może stać się posiadaczem Pakietu Medycznego od Allianz Partners na korzystniejszych warunkach. W ramach ubezpieczenia klienci mają dostęp do szerokiej diagnostyki, w tym badań radiologicznych (RTG) i ultrasonograficznych (USG), pełnej analizy laboratoryjnej oraz konsultacji z 25 specjalistami, takimi jak pediatra, ortopeda, kardiolog, ginekolog, dermatolog, neurolog czy endokrynolog. Oferta obejmuje też nielimitowane telekonsultacje z lekarzami pierwszego kontaktu i specjalistami.

– Dzięki VeloBankowi aktywnie bankujący klienci mają możliwość zapewnienia sobie oraz swoim rodzinom całodobowej pomocy assistance z szerokim dostępem do specjalistów na najwyższym poziomie. Nie bez znaczenia jest również cena, która jest znacząco niższa niż dla standardowych rozwiązań w tym zakresie – mówi Piotr Ruszowski, prezes zarządu Allianz Partners.

Koszt Pakietu Medycznego zależy od wybranego wariantu oraz poziomu w programie VeloKorzyści. Dla klientów indywidualnych standardowo kosztuje on 108 zł miesięcznie, ale dzięki uczestnictwu w  VeloKorzyściach cena ta może spaść do 36 zł (na I i II poziomie programu) lub nawet do 0 zł dla klientów, którzy są na najwyższym poziomie. W wariancie rodzinnym standardowa cena wynosi 414 zł, jednak w  VeloKorzyściach może ona zostać obniżona odpowiednio do 138 zł (na I i II poziomie) lub nawet 69 zł za całą rodzinę na najwyższym poziomie.

– Wraz z Allianz Partners oferujemy rozwiązanie, które kompleksowo dba o podstawowe potrzeby zdrowotne naszych klientów, umożliwiając im dostęp do wizyt i badań, na które będą mogli sobie pozwolić bez obaw o konieczność ich sfinansowania – mówi Michał Staniszewski, dyrektor Biura Bancassurance VeloBanku.

Punkty w programie VeloKorzyści naliczają się w oparciu o posiadane przez klienta produkty oraz jego aktywność. Poza Pakietem Medycznym użytkownicy mogą liczyć na szereg innych benefitów. W najwyższym poziomie programu klienci mogą liczyć m.in. na 20% zniżki na ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC.  

(AM, źródło: VeloBank)

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne historiami swoich klientów

0
Źródło zdjęcia: UNIQA

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych. W spotach reklamowych prezentowane są historie czterech firm z różnych branż, których przedstawiciele opowiadają o swojej działalności i wpływie ubezpieczeń na ich biznes.

Poprzez historie przedstawiane w reklamach UNIQA chce wzmocnić świadomość marki jako dostawcy kompleksowych rozwiązań dla firm. Ubezpieczyciel oferuje ubezpieczenia dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw z różnych branż.

– Aktualnie ubezpieczamy ponad 220 tys. firm i każda z nich  jest dla nas partnerem, który może liczyć na indywidualne podejście. Nasi klienci otrzymują konkurencyjną i dopasowaną do ich działalności ofertę, doradztwo w zarządzaniu ryzykiem oraz to, co jest istotą ubezpieczenia, pomoc w przypadku zaistnienia szkody. Dziękujemy naszym klientom, którzy wystąpili w filmach tworzących kampanię, za otwartość i pozytywne opinie o współpracy z UNIQA. To motywuje nas do dalszej pracy i wzmacniania naszych relacji – mówi Adam Łoziak, członek zarządu UNIQA.

Kampania powstała z udziałem czterech firm reprezentujących różne branże i regiony: operatora logistycznego JAS-FBG, producenta sprzętu medycznego Margomed, grupy przemysłowej Mostostal Zabrze oraz producenta betonu i mieszanki asfaltowej Transbet. Wszystkie przedsiębiorstwa korzystają z ubezpieczeń majątkowych UNIQA dla firm.

– Planując kampanię, zależało nam na podkreśleniu różnorodnej działalności naszych klientów. Filmy pokazują, jak te przedsiębiorstwa działają, czym się zajmują, jak osiągają sukcesy. To wyraźny ukłon w stronę naszych partnerów i bardzo inspirujące historie, które zamknęliśmy w kilkuminutowych spotach. Każdy z nich został zrealizowany w miejscu działalności firm, dzięki czemu możemy się przekonać, co warto chronić na wypadek różnych nieprzewidzianych zdarzeń – wyjaśnia Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego UNIQA.

Kampanii towarzyszy start nowej strony dla klientów korporacyjnych: uniqadlabiznesu.pl, na której ubezpieczyciel promuje ofertę dla biznesu i materiały edukacyjne.

Spot z udziałem przedstawiciela Mostostalu

(AM, źródło: UNIQA)

ERGO Hestia: Fundacja Integralia świętuje 20 lat działalności

0
Źródło zdjęcia: ERGO Hestia

Należąca do Grupy ERGO Hestia Fundacja Integralia obchodzi swoje 20-lecie. Z tej okazji w siedzibie ubezpieczyciela zorganizowano uroczystą galę.

Wydarzenie otworzył Artur Borowiński, prezes grupy, który podkreślał znaczenie fundacji nie tylko dla sopockiej firmy, ale i całego rynku pracy w Polsce. Z kolei prezeska Integralii Dagmara Senda i wiceprezeska Daria Uljanicka przypomniały, w jakich okolicznościach organizacja rozwijała się przez ostatnie dwie dekady.

– Każdy, kto przypomni sobie, jak 20 lat temu wyglądał rynek pracy i jego podejście do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, zda sobie sprawę, jak długą drogę przeszła w tym czasie Fundacja Integralia – podkreślała Dagmara Senda. – Ten rozwój jest inspirującym dowodem na to, że odpowiednia determinacja pozwala przenosić góry. Teraz naszym celem jest utrzymanie wysokiego i realnego wpływu na firmy oraz otwarcie się na jeszcze więcej osób, które chcą walczyć z wykluczeniem i rozpocząć swoją zawodową przygodę – dodała.

Specjalne podziękowania otrzymali Piotr Maria Śliwicki, inicjator powstania fundacji, pierwszy prezes ERGO Hestii, i Monika Truszkowska-Bednarek, wieloletnia prezeska Fundacji. Z kolei wyróżnienia 20-lecia Fundacji Integralia przyznano osobom, które szczególnie się zasłużyły w ciągu dwóch dekad jej funkcjonowania. Są to Beata Wachowiak-ZwaraDaria UljanickaTeresa Adamow, Natalia KalocińskaMario Zamarripa.

Fundacja Integralia powstała w 2004 roku. Jej celem od początku było wspieranie integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Przez dwie dekady działania fundacja osiągnęła wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami na poziomie 4% w Grupie ERGO Hestia. Na przestrzeni lat fundacja współpracowała z ponad 400 pracodawcami, wspierając inkluzję osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy i promując ideę równości i różnorodności w biznesie.

(AM, źródło: ERGO Hestia)

Fitch podtrzymał wysoką ocenę Generali

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

19 listopada Fitch Ratings potwierdził rating siły finansowej ubezpieczyciela (IFS) Generali na poziomie „A+” oraz długoterminowy rating podmiotu (IDR) na poziomie „A”. Perspektywy ocen są pozytywne.

W komunikacie Fitch podkreślono, że ratingi odzwierciedlają bardzo silną kapitalizację Generali, niską dźwignię finansową i bardzo silny profil firmy. Pod uwagę wzięto też bardzo silne wyniki finansowe grupy za trzy kwartały obecnego roku.

(AM, źródło: Generali)

Talanx zarabia więcej, mimo trudnego otoczenia

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W trakcie pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku Grupa Talanx wypracowała zysk netto na poziomie prawie 1,6 mln euro. To o blisko jedną czwartą więcej niż rok wcześniej, tj. 1,3 mld euro. Ubezpieczyciel postanowił podnieść prognozę zysków na rok obrotowy 2024 z ponad 1,7 do ponad 1,9 mld euro. Jednocześnie spodziewa się, że w przyszłym roku zysk netto przekroczy 2,1 mld euro.

Grupa zwiększyła przychody z ubezpieczeń o 12%, do 36 mld euro, jednocześnie zwiększając swój zysk operacyjny o 33%, do 3,7 mld euro. Grupa poprawiła swój wynik w zakresie usług ubezpieczeniowych pomimo wzrostu wypłat z tytułu dużych strat i dużej liczby poważnych klęsk żywiołowych. Głównymi czynnikami napędzającymi ten pozytywny trend były „wyjątkowo dobre wyniki pionu reasekuracji oraz jeszcze lepszy wzrost odnotowany przez ubezpieczenia podstawowe”. Czynnikiem wpływającym na wysokie zyski była też trwająca udana integracja byłych spółek Liberty w Ameryce Łacińskiej.

– Zwiększyliśmy dochód netto naszej grupy do nowego, rekordowego poziomu i przekroczyliśmy zeszłoroczny wynik po zaledwie dziewięciu miesiącach – nasz świadomy ryzyka underwriting, nasz zdywersyfikowany model biznesowy, w tym przejęcie spółek w Ameryce Łacińskiej i nasza zdecentralizowana strategia po raz kolejny się opłacają – powiedział Torsten Leue, prezes Talanx.

(AM, źródło: PIU)

SAS: Sztuczna inteligencja ma swoją jasną i ciemną stronę

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Chcąc przeciwdziałać narastającym zagrożeniom napędzanym przez sztuczną inteligencję, SAS ponownie nawiązał współpracę ze Stowarzyszeniem Certyfikowanych Biegłych ds. Nadużyć (ACFE) oraz z setkami organizacji na całym świecie, by wspierać gotowość i edukację w zakresie przeciwdziałania oszustwom finansowym podczas międzynarodowego tygodnia świadomości na temat oszustw finansowych, który trwa od 17 do 23 listopada.

– Okazało się, że technologia sztucznej inteligencji, a w szczególności generatywna AI, w niewłaściwych rękach może być niezwykle niebezpieczna – powiedział John Gill, przewodniczący ACFE. – Nasze najnowsze badanie „2024 Anti-Fraud Technology Benchmarking Report”, przeprowadzone razem z SAS, wykazało, że 83% specjalistów ds. zwalczania nadużyć finansowych przewiduje rozpoczęcie wykorzystania GenAI do obrony przed zagrożeniami w ciągu najbliższych dwóch lat. Muszą oni nadążać za narastającym technologicznym wyścigiem zbrojeń technologicznych z przestępczością zorganizowaną – ale to nierówna walka, gdyż w przeciwieństwie do swoich przeciwników, osoby walczące z oszustwami muszą korzystać z tych technologii w sposób etyczny i zgodny z przepisami prawa – dodał.

– Banki, agencje rządowe, ubezpieczyciele, sprzedawcy i przedstawiciele innych firm wciąż ulepszają swoje aplikacje i rozwiązania cyfrowe, by zaspokoić potrzeby społeczeństwa. Jednocześnie przestępcy znajdują i wykorzystują ich słabe punkty przy użyciu coraz bardziej wyrafinowanych narzędzi, w szczególności generatywnej sztucznej inteligencji – powiedział Stu Bradley, Senior Vice President, Risk, Fraud and Compliance Solutions SAS. – Jednakże, jak udowadniają nasi klienci swoimi licznymi sukcesami w walce z oszustwami, nawet w tych warunkach ustanowienie solidnych ekosystemów danych cyfrowych i efektywne wykorzystanie sztucznej inteligencji dostosowanej do konkretnego przypadku użycia może pomóc organizacjom w sprawnej adaptacji do ewoluujących zagrożeń – dodał.

Jako przykład podał meksykańskiego ubezpieczyciela komunikacyjnego Quálitas MX, obsługującego prawie jedną trzecią rynku. Od ponad dekady firma korzysta z SAS Fraud Framework w celu wykrywania i zapobiegania oszustwom związanym ze zgłoszeniami szkód. Ubezpieczyciel buduje modele AI, by skuteczniej wykrywać podejrzane działania. Wczesne i dokładne rozpoznawanie oszustw zmniejsza straty, co pomaga utrzymać składki na niskim poziomie, a jednocześnie przyspiesza wypłatę uzasadnionych odszkodowań.

– Posiadamy mnóstwo danych w firmie, przeprowadzamy wiele transakcji, a wyzwaniem dla nas jest wykorzystanie tych informacji do odpowiedzi na zapytania i podejmowania lepszych decyzji – powiedział René Abdala, Director of Strategic Planning Quálitas. – SAS zapewnia kompleksowy obraz wszystkich działań, który pomaga nam w wykrywaniu oszustw i innych zagrożeń. Używamy również rozwiązań SAS do optymalizacji cen i monitorowania wskaźników KPI w całej firmie.

(AM, źródło: SAS)

Darmowy zwrot zakupów dzięki ubezpieczeniu do karty kredytowej

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Mastercard we współpracy z insurtechem Qover oraz AIG wprowadza ubezpieczenie zapewniające darmowy zwrot nieudanych zakupów. Jako pierwsi z tej opcji będą mogli skorzystać belgijscy i luksemburscy użytkownicy kart kredytowych – podał cashless.pl.

Serwis wskazuje, że z usługi można skorzystać maksymalnie trzy razy w roku. Obejmuje ona zakupy opłacone kartą Mastercard w sklepach Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Norwegii, Stanów Zjednoczonych i Kanady, które same nie zapewniają darmowego zwrotu.

Więcej:

cashless.pl z 19 listopada, Ida Krzemińska-Albrycht „Mastercard wprowadza ubezpieczenie zapewniające darmowy zwrot zakupów”

(AM, źródło: cashless.pl)

18,294FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie