Blog - Strona 339 z 1534 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 339

Rankomat: Łukasz Wyrzykowski na czele marketingu

0
Łukasz Wyrzykowski

Z początkiem maja do zespołu Rankomat dołączył Łukasz Wyrzykowski. Objął stanowisko Chief Marketing Officer (CMO) i w tej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu. Nowy szef marketingu porównywarki ma ponad 20 lat doświadczenia zawodowego. Przez większość tego czasu był związany z branżą finansową.

Jako CMO Łukasz Wyrzykowski jest odpowiedzialny za nadzór nad całym obszarem marketingu multiporównywarki, w tym za strategię marketingową, zarządzanie marką, procesy pozyskiwania i utrzymywania klientów, user experience oraz projekty wspierające rozwój biznesu.

W trakcie dotychczasowej kariery Łukasz Wyrzykowski był m.in. Marketing Managerem Expander, Allianz oraz firmy leasingowej DLL (grupa Rabobank). Pełnił także funkcję Senior Brand Managera w Avivie. Jest certyfikowanym kierownikiem projektów UX (UX-PM) i ma na swoim koncie wiele udanych wdrożeń platform i aplikacji mobilnych.

– Jestem bardzo zadowolony, że dołączam do zespołu Rankomat – niekwestionowanego lidera rynku porównywarek oraz jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów ubezpieczeniowych w Polsce. Praca dla tak silnej marki jest nie tylko przyjemnością, ale także wyzwaniem zawodowym. Jestem przekonany, że razem z całym zespołem marketingu Rankomat zrealizujemy wiele projektów, które umocnią naszą pozycję na rynku, zwiększą zaufanie klientów i pozytywnie wpłyną na rozwój biznesu – mówi Łukasz Wyrzykowski.

– Rankomat to nie tylko miejsce, w którym klienci mogą porównać oferty wielu towarzystw ubezpieczeniowych i znaleźć najlepszy produkt w atrakcyjnej cenie. To również dynamicznie rozwijająca się porównywarka produktów finansowych oraz zaufany partner, który pomaga klientom w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych. Dlatego cieszę się, że do naszego zespołu dołączył Łukasz. Jego doświadczenie i wiedza z różnych obszarów rynku finansowego są nieocenionym atutem, który przyczyni się do dalszego rozwoju i sukcesów firmy – komentuje Bartosz Niewiadomski, prezes Rankomat.

(AM, źródło: InnerValue)

Sprawa ubezpieczenia fregat Miecznik trafiła do prokuratury

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Do Prokuratury Okręgowej w Warszawie trafiło zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Sprawę bada także Służba Kontrwywiadu Wojskowego. Chodzi o 157 mln zł, które zostały zapłacone z góry za wszystkie 3 okręty zaplanowane do produkcji.

W Ministerstwie Aktywów Państwowych odbył się briefing z udziałem wiceministra aktywów państwowych Marcina Kulaska i wiceministra obrony narodowej Cezarego Tomczyka na temat nieprawidłowości przy zawieraniu przez Polską Grupę Zbrojeniową umowy ubezpieczenia powstających 3 fregat w ramach projektu Miecznik.

Nowy zarząd PGZ poinformował Ministerstwo Aktywów Państwowych, że podczas prowadzenia czynności kontrolnych w spółce w zakresie podpisywania umów i wydatkowania środków finansowych uzyskał informację o możliwych nieprawidłowościach przy zawarciu umowy o świadczenie usług brokerskich i w następstwie tego umowy na ubezpieczenie projektu Miecznik.

– Zostałem zapewniony przez obecne władze PGZ, że z dużą starannością badają tą sprawę, szczególnie pod kątem możliwości wyrządzenia spółce szkody majątkowej w wielkich rozmiarach. Z tego względu zarząd spółki złożył zawiadomienie do Prokuratury Okręgowej w Warszawie oraz powiadomił Służbę Kontrwywiadu Wojskowego – mówił Marcin Kulasek.

Z uwagi na możliwość wyrządzenia PGZ szkody majątkowej w wielkich rozmiarach zarząd spółki podjął czynności w sprawie dalszego toku postępowania i zweryfikowania procedur przy zawieraniu umów ubezpieczenia w Grupie PGZ. SKW została powiadomiona o  możliwości naruszenia prawidłowego procesu postępowania zakupowego na świadczenie usług brokerskich. Zawiadomienie do prokuratury zostało z kolei złożone celem zweryfikowania, czy przy zawieraniu umowy nie doszło do złamania przepisów prawa i czy nie nosi ona znamion przestępstwa i niegospodarności na szkodę PGZ.

Zarząd PGZ poinformował też, że zlecił audyt wszystkich umów ubezpieczeniowych zawartych w grupie PGZ.

(AM, źródło: MAP)

Stabilizacja w ubezpieczeniach korporacyjnych po inflacyjnym szoku cenowym

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Jednym z ubocznych skutków inflacji był wzrost stawek w ubezpieczeniach korporacyjnych. Powoli jednak sytuacja się stabilizuje, a ceny niektórych polis nawet spadają – informuje „Puls Biznesu”.

Według Pawła Piwowarskiego, dyrektora działu ubezpieczeń finansowych Colonnade, to spowodowany inflacją wzrost kosztów likwidacji szkód czy też zerwanie łańcucha dostaw są czynnikami, które sprawiły, że ceny polis poszły w górę o nawet kilkadziesiąt procent. Przyznaje on, że obecnie jest drożej niż przed inflacją o kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt procent. Łukasz Górny, radca prawny i dyrektor departamentu rozwoju EIB, wskazuje natomiast, że zjawisko to dotyczyło zarówno ubezpieczeń majątkowych, jak i OC, w których średnia wartość roszczenia rośnie od lat.

Tomasz Skwara, dyrektor działu ubezpieczeń majątkowych i transportowych Colonnade zwraca uwagę, że w przypadku bieżącej i rzetelnej aktualizacji wyceny ubezpieczanego majątku w polisach zabezpieczających mienie podwyżki wynikające z inflacji były niewielkie. Według eksperta głównym czynnikiem stymulującym wzrost stawek był rosnący koszt oraz zaostrzone warunki pozyskiwanej przez ubezpieczycieli reasekuracji. Paweł Piwowarski jest jednak zdania, że składki w liniach finansowych nie są bardzo wysokie, biorąc pod uwagę liczbę zgłaszanych roszczeń i ponoszonych przez ubezpieczycieli kosztów. Dodatkowo, jak zauważa Łukasz Górny, obecnie na rynku można odczuć stabilizację stawek. Ewentualne podwyżki są nieznaczne, a w niektórych przypadkach można zauważyć nawet spadki. Według eksperta należy liczyć się z możliwymi wzrostami cen ubezpieczeń D&O. W ostatnim czasie wzrosła bowiem liczba roszczeń kierowanych do menedżerów.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 10 maja, Sylwia Wedziuk „Ubezpieczenia dla firm: jest drożej czy taniej”

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)

Europ Assistance Polska: Majówka pełna zgłoszeń

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Podczas tegorocznej majówki najczęściej wybieranymi wśród podróżujących kierunkami były Włochy, Hiszpania i Turcja. Zarówno ubezpieczyciele, jak i asystorzy mieli w tym okresie dużo pracy – wynika z danych Europ Assistance Polska.

Podczas majowego długiego weekendu prym wiodły dwa środki transportu, samochód i samolot. Klienci, którzy wybrali jazdę autem, chętnie korzystali z takich świadczeń, jak kontynuacja podróży, auto zastępcze oraz zakwaterowanie w hotelu na czas naprawy pojazdu.

Z kolei wśród osób, które na majówkę poleciały samolotem, usługami stanowiącymi przewagę były hospitalizacja oraz repatriacja. Natomiast do najczęściej zgłaszanych przez klientów zachorowań należały przeziębienia i zatrucia, które są typowe dla sezonu wiosenno-letniego.  Majówkowicze spędzający urlop w Polsce korzystali głównie z wizyt domowych i teleporad.

W tym roku w samym obszarze assistance samochodowego Europ Assistance Polska odnotowała ponad 40% więcej zgłoszeń w porównaniu do ubiegłego roku. W Polsce obsłużono prawie 4000 spraw, a w Niemczech – 63 (+30% r/r). Na linii travel obsłużono podobną liczbę zgłoszeń zagranicznych i krajowych. 418 zdarzeń miało miejsce poza granicami Polski, a 413 w naszym kraju.

– Z roku na rok widzimy, że liczba spraw, które do nas trafiają, jest coraz większa. Dotyczy to zarówno okresu wakacyjnego, jak i krótszych wyjazdów typu ferie zimowe czy właśnie majówka. Bardzo cieszy nas to, że Polacy są coraz bardziej świadomi i chętniej korzystają z usług assistance. Troska o własne zdrowie jest najważniejsza – komentuje Katarzyna Jegumieńczyk, zastępczyni Managera Operacyjnego, Platforma Medical & Travel Europ Assistance Polska.

(AM, źródło: Europa Assistance Polska)

Szkolenie o uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji w ubezpieczeniach

0
Źródło zdjęcia: Canva

15 maja odbędzie się szkolenie online „Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach”. Wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych poprowadzi dr hab. Marcin Kawiński, profesor Szkoły Głównej Handlowej.

Podczas szkolenia zostaną omówione następujące zagadnienia:

  1. Nowe technologie w ubezpieczeniach
  2. Uczenie maszynowe – co to jest?
  3. Warunki brzegowe użycia uczenia maszynowego w działalności ubezpieczeniowej
  4. Korzyści i ograniczenia uczenia maszynowego w tworzeniu i dystrybucji produktów ubezpieczeniowych
  5. Sztuczna inteligencja – jak to działa?
  6. Warunki brzegowe użycia sztucznej inteligencji w działalności ubezpieczeniowej
  7. Korzyści i ograniczenia sztucznej inteligencji w tworzeniu i dystrybucji produktów ubezpieczeniowych
  8. Trendy wykorzystania nowych technologii w ubezpieczeniach

Rozpoczęcie szkolenia jest zaplanowane na godz. 11.00, a jego zakończenie na 15.00.

Rejestracja

(AM, źródło: SPBUiR

Niemcy: 6 mld euro rocznej wartości fraudów

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Niemieccy ubezpieczyciele obserwują wzrost liczby zgłoszeń wątpliwych roszczeń, szczególnie w segmencie komunikacyjnym. Ogólnie rzecz biorąc, koszty z tytułu fraudów znacząco rosną –  wynika z analizy niemieckiego stowarzyszenia ubezpieczycieli GDV.

W związku z rosnącą wartością odszkodowań w ubezpieczeniach majątkowych i osobowych niemieccy ubezpieczyciele spodziewają się znacznie większych strat z tytułu oszustw ubezpieczeniowych. – Obecnie szacujemy szkody spowodowane fraudami na ponad sześć miliardów euro rocznie – mówi Jörg Asmussen, dyrektor zarządzający GDV.

Odsetek podejrzanych przypadków we wszystkich raportach o szkodach pozostaje w dłuższej perspektywie niezmienny i wynosi około 10%.

– Wraz z ogólnym wzrostem świadczeń w ubezpieczeniach majątkowych i osobowych rosną również koszty spraw związanych z oszustwami – mówi Jörg Asmussen. Jak dotąd ubezpieczyciele oszacowali szkody na około cztery do pięciu miliardów euro rocznie. 

Połowa wątpliwych zgłoszeń dotyczy ubezpieczeń komunikacyjnych, natomiast reszta pozostałych linii ubezpieczeń majątkowych i osobowych.

Niespójne zgłoszenia szkód określane są jako wątpliwe: opis uszkodzeń często nie pokrywa się z obrazem szkody, poszkodowani podają sprzeczne informacje lub przedstawiają sfałszowane rachunki zakupu.

– Oczywiście większość naszych klientów jest uczciwa i nie każde zgłoszenie budzące wątpliwości jest przypadkiem oszustwa ubezpieczeniowego – mówi Jörg Asmussen. – Niemniej jednak ubezpieczyciele muszą dokładniej badać wątpliwe roszczenia i w ten sposób zwalczać oszustwa ubezpieczeniowe, ponieważ oszuści wzbogacają się kosztem naszych uczciwych klientów – dodaje.

(AM, źródło: GDV)

Sąd Najwyższy: Rabaty i upusty dopuszczalne w określonej sytuacji

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Wysokość odszkodowania z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych powinna odpowiadać przeciętnym kosztom naprawy na lokalnym rynku, z uwzględnieniem możliwych do uzyskania przez poszkodowanego ulg i rabatów. Chyba że skorzystaniu z tych ostatnich sprzeciwia się jego uzasadniony interes – uznał Sąd Najwyższy.

Uchwała SN została podjęta na wniosek Rzecznika Finansowego. W wystąpieniu z 30 sierpnia 2022 r. zwrócił się on o podjęcie uchwały mającej na celu rozstrzygnięcie istniejących w orzecznictwie sądów rozbieżności w wykładni przepisów prawa w zakresie dopuszczalności stosowania w ustalaniu odszkodowania z OC ppm. rabatów i upustów stosowanych w sieciach partnerskich zakładów ubezpieczeń. RzF przedstawił Sądowi Najwyższemu następujące zagadnienie prawne:

„Czy zakład ubezpieczeń może ustalić odszkodowanie przysługujące poszkodowanemu z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych z uwzględnieniem ulg i rabatów na usługi naprawcze, części i materiały służące do naprawy pojazdu, wynikających z przedłożonej oferty, a możliwych do uzyskania w współpracującym z tym zakładem ubezpieczeń podmiotem gospodarczym, wskazując na spoczywające na poszkodowanym (uprawnionym do odszkodowania) obowiązki zapobieżenia zwiększeniu się szkody oraz współdziałania wierzyciela z dłużnikiem przy wykonaniu zobowiązania? (art. 362 k.c., art. 16 ust. 1 pkt. 2 u.u.o. i art. 826 § 1 k.c. w zw. z art. 354 § 2 k.c.)”.

W odpowiedzi siedmioosobowy skład SN w Izbie Cywilnej podjął następującą uchwałę:

  1. Jeżeli poszkodowany poniósł już koszty naprawy pojazdu lub zobowiązał się do ich poniesienia, wysokość odszkodowania z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych powinna odpowiadać tym kosztom, chyba że w danych okolicznościach są one oczywiście nieuzasadnione; wysokość odszkodowania nie zależy od ulg i rabatów możliwych do uzyskania przez poszkodowanego od podmiotów współpracujących z ubezpieczycielem.
  2. Jeżeli poszkodowany nie poniósł jeszcze kosztów naprawy pojazdu ani nie zobowiązał się do ich poniesienia, wysokość odszkodowania z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych powinna odpowiadać przeciętnym kosztom naprawy na lokalnym rynku, z uwzględnieniem możliwych do uzyskania przez poszkodowanego ulg i rabatów, chyba że skorzystaniu z tych ulg i rabatów sprzeciwia się jego uzasadniony interes (sygn. sprawy III CZP 142/22).

Pierwsze podejście SN

Najnowszy werdykt jest kolejnym rozstrzygnięciem SN dotyczącym rabatów i upustów. Kwestia ta stała się bowiem przyczyną ostrego sporu pomiędzy Komisją Nadzoru Finansowego a branżą ubezpieczeniową. W obowiązującej od 1 listopada 2022 r. nowej wersji rekomendacji dotyczących likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych znalazła się bowiem rekomendacja 17.3, według której przy ustalaniu należnego świadczenia zakład ubezpieczeń nie może powoływać się na rabaty lub upusty obowiązujące we współpracujących z nim warsztatach naprawczych i punktach sprzedaży. W ocenie Polskiej Izby Ubezpieczeń rekomendacja rodziła ryzyko utraty kontroli nad kosztami przez ubezpieczycieli.

Wątpliwości miał też Sąd Okręgowy w Warszawie, który w marcu 2022 roku przedstawił SN zagadnienie prawne o następującej treści: „Czy zakład ubezpieczeń może obniżyć należne odszkodowanie przysługujące z umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów o rabaty oraz ulgi na części i materiały służące do naprawy pojazdu, możliwe do uzyskania w ramach współdziałania poszkodowanego z ubezpieczycielem w zakresie likwidacji szkody z odpowiedzialności cywilnej sprawcy szkody w procesie naprawy pojazdu (art. 362 k.c. w zw. z art. 354 § 2 k.c.)?”.

6 października trzyosobowy skład Sądu Najwyższego w Izbie Cywilnej orzekł, że odszkodowanie przysługujące od zakładu ubezpieczeń na podstawie OC ppm. za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów obejmuje wyłącznie niezbędne i ekonomicznie uzasadnione koszty naprawy.

Bez automatyzmu stosowania rabatów i upustów…

Uzasadniając treść podjętej uchwały SN wskazał, że w formule niezbędnych i ekonomicznie uzasadnionych kosztów naprawy nie mieści się jakikolwiek automatyzm, a zwłaszcza jednoznaczne i odgórne przesądzenie, iż odszkodowanie przysługujące od zakładu ubezpieczeń z umowy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ich ruchem może być każdorazowo obniżone o rabaty oraz ulgi na części i materiały służące do naprawy. Jednocześnie Sąd Najwyższy zastrzegł, że nie można z góry wykluczyć możliwości uwzględnienia powyższych, o ile na podstawie okoliczności konkretnej sprawy będzie można przyjąć, iż mieszczą się one czy wręcz współkształtują niezbędne i ekonomicznie uzasadnione koszty naprawy.

…ale w niektórych sytuacjach są one dozwolone

„Kwestia ta należy generalnie do materii postępowania dowodowego, powinna być ustalona przez sąd, ze szczególnym uwzględnieniem wniosków wynikających z opinii biegłego. Niezbędne jest ustalenie, czy faktycznie ceny z uwzględnieniem rabatów i ulg są stosowane przez ubezpieczyciela na rynku lokalnym, zaś możliwość skorzystania z nich przez poszkodowanego nie jest związana z jakimiś szczególnymi trudnościami. Ocena w tym zakresie powinna być ostrożna. Nie można nie zauważyć, że odwoływanie się do rzekomych rabatów i ulg może stanowić łatwy sposób na sztuczne obniżenie odszkodowania należnego poszkodowanemu, jak też godzić w jego prawo wyboru sposobu likwidacji szkody czy też w prawo podjęcia decyzji, aby samochodu w ogóle nie naprawiać. Z drugiej strony nie można zupełnie wykluczyć możliwości uwzględnienia rabatów i ulg w określonych okolicznościach sprawy” – czytamy w uzasadnieniu.

Ochrona interesu w rozsądnych granicach

Sąd Najwyższy zaznaczył, że w jego orzecznictwie podkreśla się konieczność utrzymania ochrony interesów poszkodowanego w rozsądnych granicach. Dlatego zatem, jeśli ceny z uwzględnieniem rabatów i ulg są faktycznie stosowane przez zakład ubezpieczeń za pośrednictwem współpracującej z nim i dostatecznie rozbudowanej na rynku lokalnym sieci warsztatów naprawczych i sklepów z częściami zamiennymi, to mogą one stanowić niezbędne i ekonomicznie uzasadnione koszty naprawy. SN zaakcentował też, że niezbędność i zasadność ekonomiczna kosztów naprawy pojazdu stanowią górną granicę zakresu świadczenia odszkodowawczego. Poszkodowany bowiem nie może uzyskać odszkodowania w wysokości, która czyniłaby go bezpodstawnie wzbogaconym (sygn. sprawy: III CZP 119/22).

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

PZU wprowadził portal self-service dla ubezpieczeń korporacyjnych

0
Źródło zdjęcia: PZU

Narzędzie mojaFirma PZU zyskało już pierwszą funkcjonalność. To Platforma Cargo służąca do zawierania online umów ubezpieczenia mienia w transporcie cargo. Umożliwia ona klientom korporacyjnym oraz brokerom szybkie zawarcie umowy, kalkulację składki oraz wystawienie polisy.

– W biznesie liczy się szybkość i skuteczność działania, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami, które przyśpieszą procesy sprzedażowe i pozwolą klientom korporacyjnym na zakup ubezpieczenia o dowolnej porze, w dowolnym dniu i z dowolnego miejsca. Taką swobodę działania zapewnia Platforma Cargo – pierwszy moduł portalu self-service mojafirma.pzu.pl – mówi Jakub Sajkowski, dyrektor zarządzający ds. Klienta Korporacyjnego PZU SA.

Platforma Cargo pozwala na samodzielne zawieranie umów jednostkowych ubezpieczenia mienia w transporcie cargo, na warunkach określonych w zawartej wcześniej umowie generalnej. Aby zarejestrować ładunek, wystarczy wskazać odpowiedni, zdefiniowany wcześniej szablon oferty oraz podać podstawowe dane ładunku, takie jak rodzaj przewożonego mienia, suma ubezpieczenia czy okres ubezpieczenia. Składka za ubezpieczenie naliczy się automatycznie. Polisa i certyfikat są od razu zapisywane na koncie klienta.  

Z Platformy Cargo mogą korzystać klienci instytucjonalni – firmy transportujące własne towary lub specjalizujące się w spedycji krajowej i międzynarodowej oraz reprezentujący ich brokerzy w oparciu o stosowne pełnomocnictwo. Każdy użytkownik może samodzielnie dokonać rejestracji transportów i wystawić polisę wraz z certyfikatem. System działa 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Platforma Cargo jest pierwszym elementem portalu self-service mojaFirma PZU. Wkrótce klienci korporacyjni zakładu i pośrednicy z poziomu jednego systemu będą mieli dostęp do całej oferty jego rozwiązań dla biznesu korporacyjnego.

– Branża transportowa to kluczowy element polskiej gospodarki, szczególnie wrażliwy na sytuację  gospodarczą i geopolityczną. Dlatego w obecnych czasach warto szczególnie mocno zadbać o właściwe ubezpieczenie mienia w transporcie, tak by uniknąć strat, które są m.in. następstwem wypadków środków transportu, kradzieży lub ryzyk naturalnych – mówi Piotr Nettik, dyrektor ds. Underwritingu Ubezpieczeń Pozakomunikacyjnych w Biurze Analiz i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Korporacyjnych PZU.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl


POBIERZ | SUBSKRYBUJ W APPLE PODCASTS | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Uczennica z Warszawy wygrała Szkolną Olimpiadę Wiedzy Ubezpieczeniowej Unilink

0
Źródło zdjęcia: Unilink

Zwyciężczynią tegorocznej edycji Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej została uczennica z Warszawy. Nagrodami dla uczestników olimpiady, którzy zajęli trzy pierwsze miejsca, są wartościowe gadżety elektroniczne oraz ubezpieczenia NNW.

W najnowszej odsłonie Olimpiady wzięło udział blisko 200 uczniów klas 6–8 szkół podstawowych z całego kraju. Rywalizacja była zacięta. W ostatnim etapie wzięło udział 77 uczniów.

Na podium stanęli:

  1. Maria – Szkoła Podstawowa Wrocławska 21 w Warszawie
  2. Nina – Szkoła Podstawowa nr 5 im. K.K. Baczyńskiego w Piasecznie
  3. Łukasz – Szkoła Podstawowa nr 107 im. Bronisława Malinowskiego w Warszawie

Zwycięzcy, oprócz praktycznej wiedzy ubezpieczeniowej, zdobyli: smartwatch Apple Watch, słuchawki AirPods, głośnik JBL oraz ubezpieczenie NNW.

Wszyscy zwycięzcy zostaną zaproszeni do siedziby Unilink po odbiór nagrody i pamiątkowe zdjęcie.

Pomysłodawcą i organizatorem Szkolnej Olimpiady jest Unilink, a partnerem wyłącznym SIGNAL IDUNA. Patronem medialnym olimpiady jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

(AM, źródło: Unilink)

CMF – 20 lat zaufania

0
Źródło zdjęcia: CMF

W tegoroczny pierwszy dzień wiosny Częstochowa stała się stolicą ubezpieczeń, za sprawą agencji CMF. W eleganckich wnętrzach Hotelu Arche odbyła się jubileuszowa Gala z okazji 20-lecia pracy multiagencji.

Wydarzenie zgromadziło ponad 200 osób, wielu wybitnych przedstawicieli branży, w tym prezesów i członków zarządów towarzystw ubezpieczeniowych. Byli także znamienici goście z kręgów sztuki, biznesu oraz polityki, m.in. prezydent Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk.

Gala była okazją do wyróżnienia najlepszych współpracowników agencji CMF, którzy dzięki swojej ciężkiej pracy i zaangażowaniu przyczynili się do jej rozwoju. Wśród wyróżnionych znaleźli się zarówno długoletni współpracownicy, jak i młode talenty, które również mają znaczny udział we wspaniałych wynikach.

Ze sceny padło wiele wzruszających słów uznania, podziękowań i życzeń dla agencji. Doceniono i zauważono wyjątkowość agencji, ciężką pracę, dbałość o utrzymanie najwyższych standardów, zaangażowanie w budowanie jakości oraz rodzinną atmosferę.

CMF to, jak powiedziano ze sceny, „Częstochowscy Mistrzowie Finansów”. Agencja jedyna w swoim rodzaju, gdzie sukces nie zrodził się z przypadku. Zbudowany jest na kulturze organizacji, a przynależność do niej daje motywację do dalszego efektywnego działania. Siłą CMF są ludzie. Ich profesjonalizm i merytoryka idą w parze z relacyjnością i pozytywną energią.

Gala była nie tylko okazją do świętowania dwóch dekad sukcesów, ale także platformą do dzielenia się wiedzą, doświadczeniami oraz planami na przyszłość. W trakcie uroczystości kluczowi przedstawiciele branży podzielili się swoimi przemyśleniami na temat ewolucji rynku ubezpieczeń w Polsce.

W uroczystości głos na scenie zabrali przedstawiciele: Compensy (w tym Polisy Życie), Wienera, Warty, ERGO Hestii, InterRisku, LINK4, PZU, Generali, Inter Polski, Vienny Life. We wspólnym świętowaniu nie zabrakło również Leadenhalla, Trasti, TUW TUW, UNIQA oraz innych.

Prezes zarządu Ryszard Jurkowski podziękował za zaszczyt przebywania w tak zacnym gronie ludzi wyjątkowo zdolnych, ciężko pracujących, którzy tworzą CMF. Ludzi, którzy w tych trudnych czasach potrafią się dzielić doświadczeniem i wiedzą. Ludzi, którzy są pogodni, wspierają się i lubią nawzajem.

Dzięki takim ludziom agencja dynamicznie rozwija się i osiąga rewelacyjne wyniki.

Tradycyjnie na jubileuszowej gali zostały wręczone wyróżnienia:

  • medale Człowieka Sukcesu – tegoroczni laureaci to przedstawiciele sztuki: Jerzy Kędziora oraz Janusz Andrzej Reszka
  • odznaczenie Rewelacyjna Firma – przypadło w udziale Rodzinnym Inwestycjom oraz Agencji Artystycznej Novakka.

Galę uświetniły koncerty: Krzysztofa Cugowskiego z Zespołem Mistrzów i niezwykle energetycznego zespołu Stage Fever. Świętował z nami również Mikołaj Roznerski oraz grupa taneczna Maraquja.

Wieczór pełen refleksji, uznania i inspiracji na długo zostanie w pamięci wszystkich uczestników.

18,476FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie