Patrycja Kotecka w zarządzie Link4

0
1262

26 marca rada nadzorcza Link4 powołała Patrycję Kotecką, dotychczasową dyrektor Pionu Marketingu, do zarządu spółki. – To wzmocnienie kompetencji marketingowych w teamie zarządzającym – powiedział przewodniczący RN towarzystwa Bartłomiej Litwińczuk.

Patrycja Kotecka dołączyła do prezes Agnieszki Wrońskiej i Katarzyny Wojdyły, zasiadających w zarządzie Link4 od 2016 roku. Na prośbę nowo powołanej członkini zarządu jej wynagrodzenie pozostanie bez zmian.

Patrycja Kotecka od marca 2016 pełniła funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży online, a następnie szefowej Pionu. Koordynowała także projekty realizujące społeczną odpowiedzialność biznesu – m.in.  emitowany w sieci internetowej w ramach kampanii marketingowej „Mamy mają moc”, program poświęcony macierzyństwu, którego oglądalność sięgała jednorazowo 1,5 mln odsłon.

Patrycja Kotecka ukończyła studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Jest też absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania SGH oraz Akademii Dyplomatycznej PISM.

Od 2009 do 2015 r. pełniła funkcję kierownika ds. projektów medialnych w firmie reklamowej Apella. Karierę rozpoczynała jako dziennikarka śledcza m.in. w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”, gdzie została wyróżniona tytułem Dziennikarki Roku. W 2005 r. prowadziła magazyn „Reporter” w TV4, za który otrzymała nominację do nagrody „Grand Press”. Od 2006 r. pracowała w TVP, najpierw jako współtwórczyni programów publicystycznych i koordynator projektu TVP Info, a następnie – do 2009 r. – była wiceszefową Agencji Informacji TVP.

(AM, źródło: Link4)