3 lipca multiagencja Unilink rozpoczęła pierwszą w swojej historii ogólnopolską kampanię marketingową. Akcja prowadzona w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych ma na celu zbudowanie rozpoznawalności marki oraz pozyskanie klientów do ponad 450 placówek w ramach programu UniPartner i placówek własnych.
Kampania Unilink zatytułowana „Pokaż mi swoje ubezpieczenie, a znajdę Ci lepsze” rozpocznie się od emisji spotu w programach trzech grup telewizyjnych: Polsat, TVN i TVP. Bohaterką spotu i twarzą kampanii jest postać agentki i jednocześnie właścicielki agencji ubezpieczeniowej funkcjonującej pod marką Unilink. W swoim przekazie multiagencja stawia na zdecydowane podkreślenie roli agenta jako najlepszego i najbardziej profesjonalnego doradcy i opiekuna ubezpieczeniowego klienta.
– To dla nas bardzo ważny moment, do którego przygotowywaliśmy się przez ostatnie trzy lata. Ważny po pierwsze dlatego, że marka Unilink staje się marką rozpoznawalną dla klienta indywidualnego w całym kraju. Po drugie dlatego, że chcemy wesprzeć agentów po trudnym czasie związanym z ograniczoną sprzedażą z uwagi na pandemię koronawirusa i pomóc im w pozyskaniu nowych klientów. Bycie agentem Unilink to teraz także nasza wspólna odpowiedzialność. Realizując kampanię w obecnych niespokojnych czasach, chcemy też dać wyraźny sygnał naszego zaangażowania w długoterminowy rozwój biznesu, współpracujących z nami agentów – powiedział Igor Rusinowski, prezes Unilink.
Reklama telewizyjna rozpoczyna pełnowymiarową kampanię marketingową, która dodatkowo od drugiej połowy lipca będzie zintensyfikowana dzięki wykorzystaniu szeroko pojętego internetu.
Dla jak najlepszych efektów kampanii już w maju Unilink zmienił całkowicie stronę internetową. W jej ramach uruchomiona została intuicyjna wyszukiwarka placówek oznakowanych logo multiagencji. Stworzone zostały także specjalne podstrony placówek z danymi kontaktowymi i indywidualnym opisem. Dodatkowo powołany został zespół call center dla klientów, który jest odpowiedzialny za kierowanie zapytań do placówek.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Zenith Media.
Artur Makowiecki
news@gu.home.pl