PKO BP i PKO Ubezpieczenia promują usługi zdalne w aplikacji IKO

0
364

Do września potrwa nowa kampania telewizyjno-internetowa PKO BP i PKO Ubezpieczenia pod hasłem „Najlepsza droga to ta, którą wybierasz”. Jej celem jest promocja możliwości, jakie daje aplikacja IKO w zakresie dostępu do usług finansowych, m.in. ubezpieczeń.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. W telewizji ukażą się: 30-sekundowy spot wizerunkowy i 15-sekundowe spoty produktowe, pokazujące jak korzystanie z IKO ułatwia codzienne życie, pozwala żyć według swojego tempa, bez konieczności nagłego przerywania radości wypoczynku czy spotkania w gronie przyjaciół i znajomych. W internecie reklamy pojawią się na największych polskich portalach. Wspierane będą emisjami na YouTube oraz reklamami w środowisku Google.

– W ramach kampanii będziemy emitować spoty w ciepłych, słonecznych tonacjach obrazujące czas wypoczynku, spotkania z przyjaciółmi, sąsiadami, podczas których IKO pomaga cieszyć się chwilą. Dzięki możliwościom szybkiego załatwiania spraw finansowych, jakie daje aplikacja, nie musimy przerywać najprzyjemniejszych momentów w życiu. W kampanii kładziemy akcent na poczucie swobody, możliwości realizacji swoich potrzeb tu i teraz. Dzięki IKO kupujesz, ubezpieczasz siebie i bliskich, płacisz za parkowanie – bez konieczności przerywania odpoczynku, spotkania. Żyjesz po swojemu, swoim tempem – mówi Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.

Emisje spotów pojawią się w TVP i telewizji Polsat w głównych i tematycznych stacjach. Pomysł kreatywny autorstwa agencji AWX, spoty wyprodukował Dom Produkcyjny Papaya Films, za media plan odpowiedzialny jest Dom Mediowy Sigma Bis.

(AM, źródło: PKO BP)