Klienci, którzy z powodu pandemii koronawirusa odwołali podróż, otrzymają zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony w ramach ubezpieczenia podróżnego PKO Ubezpieczenia. Towarzystwo wspiera akcję #zostanwdomu – rekomenduje ograniczenie podróży i tymczasowo wstrzymuje sprzedaż ubezpieczeń turystycznych Moje Podróże24 i Tak Podróżuję.
– Wielu naszych klientów ubezpieczyło swoją podróż, która z uwagi na obecną sytuację nie może się odbyć. W związku z tym naturalnym krokiem jest zwrot wpłaconych składek za niewykorzystane ubezpieczenie. Zwrot składki będzie realizowany z chwilą otrzymania od klienta informacji o odwołaniu wyjazdu – mówi Sławomir Łopalewski, prezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
Towarzystwo zwróci wpłaconą składkę klientom, którzy posiadają lub posiadali polisę z ochroną ubezpieczeniową, która była aktywna 11 marca lub później. Klienci, którzy nie odbyli swojej podróży i chcieliby otrzymać zwrot składki, mogą kontaktować się w tej sprawie telefonicznie lub mailem.
– Sytuacja związana z koronawirusem dotyka nas wszystkich i zwłaszcza teraz tak ważne jest bezpieczeństwo oraz podjęcie dostępnych środków zaradczych. Swoimi działaniami chcemy wesprzeć akcję #zostanwdomu. Zachęcamy naszych klientów, aby ograniczali aktywność poza domem, w tym jak najmniej podróżowali. Dlatego zdecydowaliśmy o tymczasowym wstrzymaniu oferty ubezpieczeń turystycznych MojePodróże24 i Tak Podróżuję. Uprościliśmy również procesy, tak aby wszystkie sprawy związane z polisą nasi klienci mogli załatwić nie wychodząc z domu – online lub telefonicznie – dodaje Sławomir Łopalewski.
(AM, źródło: PKO Ubezpieczenia)