Poczta Polska rozwija segment stacjonarnej sprzedaży ubezpieczeń za pośrednictwem wyspecjalizowanej spółki Poczta Polska Dystrybucja. W ramach tego procesu podjęto prace związane z uruchomieniem 100 multiproduktowych Punktów Obsługi Klienta, które dołączą do prawie 200 już funkcjonujących POK-ów. Pierwsze z nich zostały już otwarte w Jaśle, Bielsku-Białej i Staszowie.
– Dzięki partnerstwu z Pocztą Polską dysponujemy rozległą infrastrukturą i zatrudniamy kompetentnych pracowników. Korzystna oferta w połączeniu z rozległą siecią POK sprawiają, że możemy zbudować znaczący podmiot na rynku ubezpieczeń i jedną z większych sieci multiagencyjnych w Polsce. Dodatkową korzyścią jest możliwość założenia rachunku bankowego czy wzięcia kredytu. Jest to szczególnie ważne w mniejszych miejscowościach, gdzie często nie ma placówek bankowych – mówi Jarosław Kotra, prezes zarządu PPD.
W najbliższym miesiącu kolejne POK-i pojawią się w województwie śląskim, warmińsko-mazurskim i świętokrzyskim. Rozbudowywana będzie także sieć sprzedaży na Podkarpaciu.
W Punktach Obsługi Klienta osoby zainteresowane zakupem ubezpieczeń otrzymują propozycję ubezpieczenia samochodu, domu, firmy lub życia W ofercie dostępne są produkty następujących marek: PZU, LINK4, Compensa, Benefia, Allianz, Agro Ubezpieczenia, Warta, HDI, Generali, Proama, Generali Agro, ERGO Hestia, MTU, InterRisk, UNIQA, Cardif.
Poczta Polska Dystrybucja funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat jako multiagencja oferująca produkty ubezpieczeniowe i bankowe. Punkty sprzedaży PPD mieszczą się w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju. Spółka ma też rozbudowywaną sieć kilku tysięcy pośredników finansowych.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl