Odc. 188 – Skuteczny marketing według CUK Ubezpieczenia

Jak skutecznie reklamować ubezpieczenia? O tym w podcaście #RozmowyBezAsekuracji mówią Marcin Dyliński i Paula Rabel z CUK Ubezpieczenia. Rozmawia Aleksandra Wysocka. Dowiecie się: Czy najlepsza...

Odc. 187 – Takich polis życiowych chcą Polacy

Jakich ubezpieczeń na życie chcą Polacy? O tym w podcaście #RozmowyBezAsekuracji mówi Joanna Walczuk, menedżerka produktu w Nationale-Nederlanden. Rozmawia Aleksandra Wysocka. Dowiecie się: Co dla...

„Rozmowy bez Reasekuracji”: TOP3 podcastów w maju 2022

W maju najwięcej słuchaczy podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” zgromadziły odcinki poświęcone flotowym rozwiązaniom PZU i insurtechom. Największą słuchalność miał odcinek nr 183, zatytułowany...

Odc. 186 – Przychodnia online – jak to działa?

Co warto wiedzieć o nowym produkcie Przychodnia Online? O tym w podcaście #RozmowyBezAsekuracji mówi Dorota Bartkowska, dyrektorka Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych w firmie Compensa. Dowiecie...

Odc. 185 – PZU iFlota – jak to działa?

Co to jest PZU iFlota? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi menedżer projektu Piotr Ratajski. Rozmawia Aleksandra Wysocka. Dowiesz się: Jakie korzyści dają menedżerowi floty...

Odc. 184 – Co się dzieje w ubezpieczeniach korporacyjnych?

Jak z wyzwaniami w ubezpieczeniach korporacyjnych radzi sobie Compensa? O tym w podcaście #RozmowyBezAsekuracji mówi Tomasz Schubert, dyrektor Biura Współpracy z Brokerami w firmie...

Odc. 183 – Rozwiązania PZU dla flot

Co nowego w ofercie PZU dla flot? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówią starsze underwriterki Joanna Gadomska i Anna Kostewicz oraz inżynier ryzyka...

„Rozmowy bez Asekuracji”: TOP3 podcastów w kwietniu 2022

Spośród wyemitowanych w kwietniu podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” największą popularnością cieszyły się odcinki poświęcone marketingowi hybrydowemu w ubezpieczeniach, nowej odsłonie ubezpieczenia Compensy...

Odc. 182 – Te insurtechy zmieniają ubezpieczenia

Co ciekawego działo się podczas tegorocznej europejskiej edycji Insurtech Insights w Londynie? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Adam Pasternak-Winiarski z Deloitte. Rozmawia...

Odc. 181 – Co ubezpieczycielom daje marketing hybrydowy?

Czy marketing hybrydowy wymiernie przekłada się na wyniki finansowe ubezpieczycieli? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówią Marta Prus-Wójciuk, Bogdan Taranta i Jolanta Kozłowska...