Podcast - Strona 29 z 33 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Odc. 46 – Różnorodność siłą firmy – Mario Zamarripa, Ergo Hestia

Różnorodność jest tematem najnowszego raportu społecznego Ergo Hestii Troska 2017. To także coraz powszechne zjawisko w życiu społecznym. Nie tylko w branży ubezpieczeniowej, ale...

Odc. 45 – Postanowienia noworoczne brokera – Daniel Zdziński, Certo Broker

Koniec roku to czas na planowanie. Jak widzicie rozwój swoich firm w 2019 roku? Na jakie trendy stawiacie? Czego chcecie robić więcej, a czego...

Odc. 44 – Jak zmniejszyć średnią szkodę? – Adam Ryżycki, Mentax

Średnia szkoda komunikacyjna rośnie systematycznie. Jedną z przyczyn jest coraz powszechniejsze korzystanie z samochodów zastępczych przez poszkodowanych. Okazuje się, że to również obszar licznych...

Odc. 43 – Jak dobrać ubezpieczenie zdrowotne? – Grzegorz Gasiecki, ProPlus

Czy warto mieć w ofercie ubezpieczenia zdrowotne? Jak wygląda oferta pakietów medycznych dostępnych na polskim rynku? Czym się różni oferta zdrowotna ubezpieczycieli od...

Odc. 42 – Telematyka we flocie – Konrad Owsiński, PZU

Floty najczęściej inwestują w telematykę, żeby oszczędzić na paliwie. Czy telematyka może się przyczynić także do zmniejszenia szkodowości i obniżenia składki ubezpieczeniowej? Może tak...

Odc. 41 – Generalnie o likwidacji – Jakub Jacewicz

O najnowszych wdrożeniach w obszarze likwidacji szkód w Generali opowiada Jakub Jacewicz, członek zarządu. Co można zrobić, żeby proces likwidacji był jeszcze efektywniejszy, a...

Odc. 40 – PZU dla flot (I) – Jakub Sajkowski

O nowych usługach dla dużych flot opowiada Jakub Sajkowski, dyrektor Biura Analiz i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Komunikacyjnych w PZU SA. Pierwszą z nowości jest powołanie...

Odc. 39 – Sztuczna inteligencja. Groza wdrożenia – Aspartus

Już sama nazwa „sztuczna inteligencja” odstrasza przeciętnego śmiertelnika. Obawy niczym z filmów science fiction, w których roboty opanowują naszą planetę. Pewnie jest w nich...

Odc. 38 – Ubezpieczenia bez serca – Alicja Cybulska, Havas

Dlaczego klienci jedne marki kochają, a obok innych przechodzą obojętnie? Czy ubezpieczenia mogą zrobić coś, by lepiej trafiać do serc i umysłów ludzi, czy...

Odc. 37 — Sukces według OVB – Artur Kijonka

25 lat multiagencji OVB w Polsce to okazja do podsumowań. Czy w świecie współczesnej dystrybucji jest miejsce na duże, wielopoziomowe sieci? A może wręcz...