Odc. 9 – Sprzedaż autentyczna
Sprzedaż jest czasem jak teatr. W co grasz ty, a w co gra twój klient? Czy umiecie naprawdę spotkać się ze sobą i być...
Odc. 8 – Czy brokerzy powinni się bać? – Stowarzyszenie Brokerów
Gościem tego odcinka podcastu jest Łukasz Zoń, prezes Polskiego Stowarzyszenia Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych (SPBUiR), który opowie:
Co IDD ma wspólnego z przyjazdem teściowej?
...
Odc. 7 – Everest nie tylko dla himalaistów, PZU
W styczniu 2018 r. poznaliśmy strategię #nowePZU. Jakie plany ma lider rynku wobec multiagentów? Opowiada o tym Łukasz Heinowski, dyrektor Biura Sprzedaży Multiagencyjnej i...
Odc. 6 – Bądź RODO-odporny
Co RODO ma wspólnego z seksem? Wiele, ponieważ zgoda na przetwarzanie danych osobowych musi być dobrowolna, jednoznaczna i świadoma, podobnie jak zgoda na współżycie....
Odc. 5 – Co nowego w affinity?
Ubezpieczenia w Lidlu - świętokradztwo czy ciekawy pomysł sprzedażowy?
O poszukiwaniu nowych przestrzeni na sprzedaż ubezpieczeń, badaniach rynkowych, przemianach mentalnych, przełamywaniu barier opowiada Magdalena Marciniak,...
Odc. 4 – Jak skutecznie zacząć sprzedawać grupówkę?
Co najczęściej blokuje agentów przed skuteczną sprzedażą grupówek? A może warto się przełamać? Waldemar Poberejko, współwłaściciel multiagencji i twórca projektu Gruplowe.pl radzi, jak postawić...
Odc. 3 – Na kłopoty assistance
Czy Polacy wiedzą, co to jest assistance? W jaki sposób najchętniej z niego korzystają? O tym opowiada Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska,...
Odc. 2 – Cyber-ruletka po polsku
Jak polskie firmy radzą sobie z cyber-zagrożeniami? Czy są gotowe na nowe prawo dotyczące ochrony danych osobowych? A może wolą cyber-hazard i strategię "jakoś...
Odc. 1 – Czy teściowe w IT żyją dłużej?
Gościem pierwszego odcinka podcastu "Rozmowy bez asekuracji" jest Michał Jakubowski z Nationale-Nederlanden.
Co słychać u lidera rynku nowej sprzedaży ubezpieczeń życiowych?
Czy teściowe w...
Jak to było naprawdę – redaktor szczerze przyznaje się do opętania
Czy zdarzyło ci się kiedyś, że to nie ty miałeś jakiś pomysł, ale to pomysł miał ciebie? Tak właśnie było z audycją internetową (podcastem)...